• Net sprong mijn kat via mijn been op de bank, drie flinke krassen erin en it hurts like hell! Altijd als het mooi weer word en ik een korte broek in het openbaar wil dragen zorgt er iets voor dat ik schrammen op mijn benen krijg, die stomme kat, een fiets die er tegen aan valt, een kat die er ineens in bijt, zulke dingen. Blergh.


    Your make-up is terrible

    Ik val dan altijd op mijn bek, godverdomme. Wel klote van je kat, mijn beestjes zijn soms ook zonder meer te noemen ''katten''. (cat)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:31 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naaawh. Wat stom zeg ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben ik blij dat onze katten zo niet meer zijn.. Alleen ik denk dat ik deze week ofzo de pineut ben. Pap lief krijg een nieuw katje.. xd
    Zullen mijn handen binnenkort wel onder de krasjes zitten.


    Mja, succes met je benen ;d

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Ben ik blij dat onze katten zo niet meer zijn.. Alleen ik denk dat ik deze week ofzo de pineut ben. Pap lief krijg een nieuw katje.. xd
    Zullen mijn handen binnenkort wel onder de krasjes zitten.


    Mja, succes met je benen ;d


    Jij ook alvast succes.


    Your make-up is terrible