• Het maakt niet zo veel uit waar het om gaat, maar met onbekende personen of Harry Potter maak je waarschijnlijk de grootste kans. Het moeten wel stories zijn die al afgelopen zijn, of in ieder geval ver gevorderd; tenminste over de helft. Korte verhalen of one-shots mogen ook en Engels is geen probleem, zolang het niet een mix tussen twee talen is.
    Maar probeer me alsjeblieft geen verhalen te geven met veel spel- of interpunctiefouten, want ik ben ontzettend kritisch wat dat betreft en ik zal het dan toch niet lezen. (cat)

    Bij voorbaat dank. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er 3,, (:
    Zijn wel alle 3 van 1D,, maar de laatste is ook met The Hunger Games... :$

    Which Direction You Choose... ~One Direction~~A Question Story~
    In hoofdstuk 1 gaan wij jullie wat vragen stellen, en naarmate daarvan gaan wij in hoofdstuk 2 een stukje over schrijven, in hoofdstuk 3 gaan wij jullie weer vragen hoe het verder moet gaan, door vragen te stellen, en daar gaan we dan weer in 4 over schrijven. Maar we kunnen niet zomaar wat vragen stellen zodat iedereen er maar wat op kan zeggen. Nee we stellen minimaal 5 vragen, de 1ste die daar antwoord op geeft, geeft antwoord op vraag 1, de 2de die een reactie geeft op vraag 2 enzovoort, enzovoort... Dus,, NEEM EEN ABO =D
    HopeYouLike<3


    That Boy Behind My Evil Face ~Harry E. Styles~


    You think I hate you,
    But you don't know me enough to know,
    That there is another boy,
    Behind my evil face,
    And that boy,
    Thats me..


    ~Engels gesproken, Nederlands geschreven
    StorySong: The Title by Case Mayfield
    Kudo's en Reactions are welcome
    Hope You Like<3


    That Game What They Call: The Hunger Games ~ Zayn J. Malik and The 76th Hunger Games ~


    Het zweet brak me uit,
    Ik kon wel gillen,
    gillen van angst,
    maar ik deed het niet,
    in plaats van liep in naar voren,
    richting het gebouw,
    richting mijn dood,

    ~Based on the movie: The Hunger Games,
    One Direction has never existed,
    Spoken in English, Written in Dutch,
    Hou van Kudo's en Reacties,
    HopeYouLike<3~


    "So I use my voice, I'll be so fuckin' rude. Words, they always win, but I know I'll lose..."

    Hmm, ik zat al helemaal te bedenken om mijn DW storie te dumpen, maar ik heb pas 13 hoofdstukken (:


    Believe in yourself.

    Ik volg nu een The Hunger Games story, misschien iets voor jou? Zelf vind ik hem best leuk, dus ik post 'm even

    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 20:42 ]


    The odds are néver in our favor.

    I will always watch your back - 94th HungerGames.
    What would you do if you knew that no one would cry over your death? What would you do if you knew you wouldn't live that long anyway? Would you give up your life to save others? Even if you knew they would kill you if they'd get the chance? I know it sounds stupid, but that's my plan.
    ~Quince Parsley, District 4.

    Jasmine Primrose Mellark - 94th HG - Quince Taro Parsley


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    11th schreef:
    Hmm, ik zat al helemaal te bedenken om mijn DW storie te dumpen, maar ik heb pas 13 hoofdstukken (:


    Voor DW kan ik misschien wel een uitzondering maken. Linkje? :3

    Wat de rest betreft - ik zal even kijken, al zitten er volgens mij nu al wat dingen tussen waar ik toch echt niet om gevraagd had. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?




    Ik hoop dat je het wat vindt :). Er zijn tot nu toe 30 hoofdstukken. Ik post niet zo vaak.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Square schreef:
    (...)

    Voor DW kan ik misschien wel een uitzondering maken. Linkje? :3

    Wat de rest betreft - ik zal even kijken, al zitten er volgens mij nu al wat dingen tussen waar ik toch echt niet om gevraagd had. :'D

    Haha (: Futuristic Lovers- Eleventh Doctor [DW]
    And no, het is niet zo'n verhaal waarop ze meteen helemaal verliefd op elkaar zijn, er zit eigenlijk een heel verhaal achter wat ik niet kan vertellen omdat het anders het grote geheim achter heel het verhaal onthuld. (:


    Believe in yourself.

    Maybe mine?




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Hey,

    Mischien is mijn story iets voor jou??
    In love with Louis Tomlinson

    Ik hoop dat je hem gaat lezen en een abo neemt(Y)

    xxx


    He like girls how eat carrots!

    Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Xx


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're too old. "
    " You're too young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - dynamitexxx

    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Decode |Tops,Snape|



    Ik heb deze story van een fansite, hij is niet door mij gemaakt.
    Alle rechten gaan naar de schrijfster van dit verhaal.
    ik vond het een leuk verhaal en wou hem op Quizlet zetten.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Fight For It - One Direction


    nothing is true, everything is permitted.

    Trying to read the signals || Niam


    ‘Niall, what are you?’
    ‘That doesn’t matter Liam. I love you’
    ‘I love you too’


    *One Direction bestaat
    *Begonnen op 8 april 2012
    *Zoveel mogelijk is gebaseerd op werkelijkheid
    *Kan 16+ gaan bevatten
    *Neem een abo, ik waarschuw niet
    *I love iedere abo ;D


    (16 hoofdstukken)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa