• Mijn magister acount was geblokkeerd en alle leraren sturen via magister berichten. Ik was dus naar de systeem beheerder gegaan maar ik kwam er gisteren achter dat hij het wachtwoord van mijn (school)laptop had veranderd en toen deelde hij vrolijk mee dat hij me niet kon helpen met magister. Ik dus zoeken naar degene die me wel kon helpen, die was er gisteren niet maar vandaag werd mijn acount gedeblokkeerd.

    En toen zag ik het bericht dat ik mijn onafgeronde C.K.V. opdrachten afgelopen zaterdag had moeten inleveren en dat ik morgen mijn hele map moet inleveren.

    Dus kan iemand me op vrolijken want ik moet nog een opdracht maken


    Physics is awesome

    Awhh, dat is echt heel erg kut.. misschien vrolijkt het je op dat ik gisteren tot 12 uur bezig ben geweest, vandaag tot kwart voor 11 en dat ik morgen om half 6 op moet staan, allemaal vanwege huiswerk? Je hebt een lotgenoot.. Heel veel succes!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Awhh, dat is echt heel erg kut.. misschien vrolijkt het je op dat ik gisteren tot 12 uur bezig ben geweest, vandaag tot kwart voor 11 en dat ik morgen om half 6 op moet staan, allemaal vanwege huiswerk? Je hebt een lotgenoot.. Heel veel succes!


    Dat vrolijkt me wel iets op maar mijn lieve laptop zegt nu dat het nog maar 39 minuten gaat doen, is hartstikke warm en ik moet nog informatie zoeken voor mijn opdracht. Dat word weinig slapen vannacht


    Physics is awesome

    Als het je troost, bij mij waren laatst al mijn bestanden weg en daar stonden heel veel halve/bijna klaar op drachten bij
    dus ik werk al een maand keihard om alles nog in te halen en ik heb daardoor al vaker uitstel moeten vragen, maar ik ben nu eindelijk helemaal bij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HUH kan jij mailen via magister? Wij kunnen dat niet :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    HUH kan jij mailen via magister? Wij kunnen dat niet :Y)


    Dat kan ik volgens mij al sinds dat ik magister kreeg op school, daarvoor hadden we studieweb maar ik vind magister beter.

    @Savant

    Mijn klasgenote heeft ook zoiets een keer gehad en ik ook dus ik weet hoe het voelt en altijd als zoiets gebeurt wil ik mijn laptop iets aan doen
    :X


    Physics is awesome

    wat voor een opdracht moet je nog doen dan? Een CA?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    wat voor een opdracht moet je nog doen dan? Een CA?


    Ik heb de opdracht gedaan en wat is een CA, als ikvragen mag?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb de opdracht gedaan en wat is een CA, als ikvragen mag?


    Wij moeten voor CKV CA's maken. Dat is een Culturele Activiteit, dus naar de bios of museum en dan daar een verslag over maken


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMarvelous schreef:
    (...)

    Wij moeten voor CKV CA's maken. Dat is een Culturele Activiteit, dus naar de bios of museum en dan daar een verslag over maken


    Dat heb ik ook moeten doen alleen worden ze niet zo genoemd. Ik moest twee keer zelf naar een theater en voor de andere vier werd geregeld door school want ik moest er in totaal 6 hebben, geloof ik.


    Physics is awesome