En dus ging ik vandaag, helemaal vrijwillig natuurlijk omdat ik een ontzettend aardig persoon ben, boodschappen doen voor m'n moeder . Ik was de dekamarkt al binnen gelopen, toen ik me plots realiseerde dat ik mijn fiets niet op slot had gedaan. Nou moet je weten dat onze dekamarkt pittig groot is en ik aardig lui, dus ik had geen zin om de hele winkel door te lopen om via de kassa's weer naarbuiten te gaan. Bij de ingang staan twee van die stomme poortjes, je weet wel, die opengaan als je ervoor staat. Ik dus wachten tot iemand anders naar binnen ging, zodat ik snel naar buiten kon glippen. Maar zodra ik door het eerste poortje was, je voelt 'm al aankomen, ging de tweede alweer dicht en zat ik vast tussen de twee poortjes x'D. En ik maar tegen dat ding aan rammen, lekker awkward.
Aangezien ik vanwege het prachtige weer een nogal korte broek aan had (en omdat het er sowieso nogal knullig uitziet natuurlijk), had ik niet echt zin om over de poortjes heen te klimmen. De blik van de vakkenvuller toen ik vertelde waarom ik vast zat zal ik nooit vergeten :').
Nog meer awesome failures gebeurd vandaag?
i put the fun in funeral