• Heey
    Er zijn hier egt mense Die moeilijk doen .
    Ik ga geen namen noeme maar doe niet zo kinderachtig.
    Je mag me nu best haten, T boeit me geen fuck.

    x Roxy

    Ik Roxy gaan haten? NOOIT
    Maarja sommige mensen worden echt boos om de kleinste dingen >.<

    >.<

    Alleen omdat ze een andere mening dan jou hebben doen ze moeilijk?dacht het dus niet.. en het maakt niet uit of je wel of geen namen noemt,want als je een beetje verstand hebt weet je ook wel dat het over Bambi gaaty,want je moet ook geen topic openen 1 minuut ná een ruzie >.<


    Lalalalalalalala.

    Ik Roxy gaan haten? NOOIT
    Maarja sommige mensen worden echt boos om de kleinste dingen >.<


    Dankeeee <33 Ly

    >.<

    Alleen omdat ze een andere mening dan jou hebben doen ze moeilijk?dacht het dus niet.. en het maakt niet uit of je wel of geen namen noemt,want als je een beetje verstand hebt weet je ook wel dat het over Bambi gaaty,want je moet ook geen topic openen 1 minuut ná een ruzie >.<


    ik weetnie waar het over gaat maar als het so is als wat hierbove staat dan is het idd beetje fcking onnodig om nu al een topic te opene


    We can only learn to love by loving.

    >.<

    Alleen omdat ze een andere mening dan jou hebben doen ze moeilijk?dacht het dus niet.. en het maakt niet uit of je wel of geen namen noemt,want als je een beetje verstand hebt weet je ook wel dat het over Bambi gaaty,want je moet ook geen topic openen 1 minuut ná een ruzie >.<


    t gaat over meerdere mensee.
    Wat ebn je eigelijk dom aan het doen TEGEN mij.
    ik d8 dat we vriendee waren ?
    Dus je gaat voor Bambi.
    Leuke vriendin

    (...)

    ik weetnie waar het over gaat maar als het so is als wat hierbove staat dan is het idd beetje fcking onnodig om nu al een topic te opene


    Ja inderdaad >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    t gaat over meerdere mensee.
    Wat ebn je eigelijk dom aan het doen TEGEN mij.
    ik d8 dat we vriendee waren ?
    Dus je gaat voor Bambi.
    Leuke vriendin


    wat nou ik ga voor Bambi?ik ben het alleen met haar eens en het slaat nergens op om zo tegen haar te doen terwijl ze d'r mening geeft.En wie is hier nou een leuke vriendin?jij hebt maanden niks van je laten horen,terwijl ik steeds tegen jou en Demi probeer te praten >.<


    Lalalalalalalala.

    Srry, allemaal omdat ik moeten heb gezegd, dacht er niet bij na, dus willen jullie hier alsjeblieft mee stopeen?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    (...)

    t gaat over meerdere mensee.
    Wat ebn je eigelijk dom aan het doen TEGEN mij.
    ik d8 dat we vriendee waren ?
    Dus je gaat voor Bambi.
    Leuke vriendin


    fijn moet er NOG meer rusie komen dan ? gesellig nog meer drama.. ;l


    We can only learn to love by loving.

    FL*KKER TOG OP
    ZEG DAN DAT JULLIE ME NIET MOETE

    Srry, allemaal omdat ik moeten heb gezegd, dacht er niet bij na, dus willen jullie hier alsjeblieft mee stopeen?


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    ik ga me nergens mee bemoeien, maar als dit ook op ruzie uitloopt/uit gaat lopen wordt dit topic meteen gesloten, (dat 't even duidelijk is^^)


    i need you like a heart needs a beat.

    FL*KKER TOG OP
    ZEG DAN DAT JULLIE ME NIET MOETE


    woow ga lekker schelden,berreik je echt wat mee >.<


    Lalalalalalalala.

    FL*KKER TOG OP
    ZEG DAN DAT JULLIE ME NIET MOETE

    Geloof me,ik ben zo onpartijdig.
    Ookal ben ik het met jou eens xD

    Als mensen nadenken met wat ze zeggen , dan zullen er hééééééééééél wat minder ruzies zijn op QUIZLET. vooral met dat JB&TH gestrijd. Sorry mensen, ik snap het nút niet. [á]

    <3


    Hey love.