• De thermometer geeft nu, nog voor het warmste punt van de dag, 33,2 graden aan.
    Tijd om Hot Summer weer keihard aan te zetten (hoera)


    STEP vind ik ook een zomers gevoel geven

    En Gustavo Lima - Balada staat ook op repeat.

    Wat luister jij op de een of andere manier automatisch als het weer weer wat warmer wordt? :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    hahaikzit nu bbinnen op school, maar hier binnen is het koud x'D [stiekem was dit gewoonzodat ik het topic terugkan vinden want ik wil de liedjes horen]


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    If it's not metal it should be house. If it's not house, this is the perfect summer/anytime music:


    Til hug og blod.

    Yeah, alleen kan ik niet naar buiten omdat ze de gevel aan het reinigen zijn en daarbij komt heel veel stof vrij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    En ik voel me niet lekker en zit binnen met de iPad op school, deken over mij heen met een raar tv programma te kijken op de achtergrond.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Neeeee D: Veel en veel te warm voor mij D:
    23 is mijn max!


    comfort in c h a o s

    Bij mij is het ook wel lekker warm geweest, maar niet zo warm vermits er vandaag alleen maar mist en wolken waren geen zon te zien:(


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Het zou maar warm weer zijn en jij zit binnen te leren ): voor je examens.

    Nimh schreef:
    33 graden zal ook wel weer meevallen denk :')

    In de zon was het wel zo warm (krul) maar het was zo'n 28 graden denk ik.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Trouwens het blijft de hele week zulk weer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Neeeee D: Veel en veel te warm voor mij D:
    23 is mijn max!


    Dit dus. Eigenlijk mag het nog wel wat kouder..

    Toch de hele dag verplicht buiten gezeten. Nu zijn mijn armen verbrand :(

    Vandaag was echt zalig, heel de dag lekker warm en veel zon. Nu zijn de wolken aan het komen en hoor ik in de verte wat onweer ..


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    It's too hot. D: Nee serieus mijn zolder is bloedheet en als ik naar boven loop sterf ik gewoon .___. Maarja, ben allang blij dat het zonnetje er eindelijk is. 8D

    *gaat ook Hot Summer luisteren*

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 18:07 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Welcome to st tropez *.*


    It's darkest just before the dawn <3