• Hic et Nunc
    The Vampire Diaries

    An Old Legend Said Once:
    The only thing that matters is Here And Now.


    1979
    ... Op dat moment voelde ze hoe een arm haar tegen de boom aantrok, ze wilde gillen maar een andere hand had zich voor haar mond geplaatst. Ze trappelde wild met haar benen en beet in de enorm sterke hand, maar niks hielp. Achter haar voelde ze beweging en al snel voelde ze hoe ze tegen een sterk, breed lichaam aan lag. Ze probeerde nog steeds te gillen, te schreeuwen; het enigste wat ze hoorde was een zacht schel gepiep. Niemand zou haar horen en niemand zal haar komen helpen. "Shht, het komt allemaal wel goed," de man klonk op een vreemde manier aantrekkelijk, wat er voor zorgde dat ze alleen nog maar harder wilde gillen. "Het doet maar eventjes pijn en je doet mij er een groot plezier mee..." Selinda wilde roepen dat ze hem geen plezier wilt doen en wat er in vredesnaam maar eventjes pijn zal gaan doen. In plaats daarvan stopte ze met tegenstribbelen en liet zich uitgeput tegen de man aanzakken. Niemand zal komen helpen en zelf was ze niet sterk genoeg, wat er ook zou gaan gebeuren, het zal gaan gebeuren, zij kon het niet tegenhouden. "Geef je het nu al op?" Ze negeerde hem en sloot haar ogen. "Oké, goed dan... Daar gaat hij!" De man kwam dichterbij met zijn hoofd, ze voelde zijn lippen in haar nek. Het leken minuten te duren voordat er eindelijk wat gebeurde, maar toen het gebeurde wenste ze dat ze nooit het bos in was gegaan.


    In september 2012 besluit de vrouwelijke 18- jarige vampier Selinda Walker om terug te verhuizen naar het dorp waar ze is geboren, namelijk Mystic Falls. De reden hiervoor is zijn de moorden die worden gepleegd. De politie doet het uit als een seriemoordenaar die de nek doorsnijd en het lichaam laat leeg bloeden en ze daarna op een bed van bloemen neer legt. Selinda weet wel beter, want het zelfde gebeurde 7 jaar geleden in een achterbuurt van Seattle, ze was 100% zeker dat het het werk van een vampier was. Nu de vampier zich heeft gesetteld in Mystic Falls, het dorp waar nog steeds verre familieleden van haar wonen, vind ze dat ze maar eens op onderzoek uit moet. Ze zal undercover moeten als een leerling in het laatste jaar van de plaateselijke High School; daar ontmoet ze de vampier Stefan Salvatore, hij is ook opzoek naar de zelfde vampier als zij. Al snel ontmoet ze ook zijn broer, de charmante en mysterieuze Damon Salvatore. Met z'n drieën verdiepen ze zich in de onbekende vampier, niet wetend welk gevaar er op de loer ligt.


    Doen of niet doen?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 22:34 ]


    Believe in yourself.

    Niet zo interessant neem ik aan? Nouja, ik ga hem in ieder geval morgen online zetten dus dan zie ik weer wel (:


    Believe in yourself.

    doen!!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."