• Ik ben weer bezig met tekenen en ik vind het niet mooi zoals vaak. En dan zegt men moeder wauw mooi en als ik nee zeg dat ik het niet mooi vind zegt ze "doe niet zo raar" Ik snap dat niet.

    Hebben jullie ook zulke moeders


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ehm
    ze vind het gwn mooi7
    mijn moeder is niet zo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is normaal dat je van je eigen denkt dat het niet mooi is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ze kijkt anders naar je werk dan jijzelf.
    Heb ik ook. Ik - le perfectionism itself - vind mijn tekeningen zelden goed. Acceptabel, gaat ermee door, hmm, oke. In het uiterste geval gaat er een 'deze vind ik nog best leuk ergens' vanaf, maar das dus in het gunstigste geval.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghehe mijn moeder is ook zo, en dan zeg ik dat het niet waar is..
    + me zus is ook zo, alleen als ik dan zeg dat het niet waar is krijg ik een tik..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn moeder zegt ook altijd: Mooi.
    Ook als ik vraag: Is dit leuk? (kleding) En dan zegt ze altijd hetzelfde: Ja dat is leuk! Ook als het totaal niet leuk is. Lmao ;D


    Believe in yourself.

    ik denk niet dat ze het zegt omdat ze nu eenmaal je moeder is.
    ik bedoel: iemand anders, zal anders naar jouw werken kijken dan jijzelf.
    Maar als je het niet erg vind dat ik het vraag: misschien kan je het hier posten zodat ik ernaar kan kijken?


    -

    Flemish schreef:
    Dat is normaal dat je van je eigen denkt dat het niet mooi is.


    comfort in c h a o s

    Dodsspillet schreef:
    ik denk niet dat ze het zegt omdat ze nu eenmaal je moeder is.
    ik bedoel: iemand anders, zal anders naar jouw werken kijken dan jijzelf.
    Maar als je het niet erg vind dat ik het vraag: misschien kan je het hier posten zodat ik ernaar kan kijken?


    The universal language of art.

    Lol mijn moeder doet altijd zo: heb jij dat echt getekend oOo


    I'm not short D: I just live in a big world

    Mijn moeder begint het juist altijd te beoordelen met haar pefectionisme, en dan lijkt ze het altijd een beetje 'af te kraken'. Ik weet dat ze het niet zo bedoeld, maar als nog..

    Ik denk dat je moeder er idd gewoon anders tegenaan kijkt als jijzelf, jij ziet elk dingetje dat verkeerd is en jouw moeder kijkt naar het grotere geheel. Daar komt bij dat jij haar kind bent. :')


    Pshht, I'm an angel undercover.