• Welcome, to the magic school of Saint Mortenson.

    The Magic School Of Saint Mortenson staat in hartje Londen, en is zoals de naam al zegt een school vol magie. De school is groot met twee afdelingen.the foxes, waar de sluwste leerlingen zitten die je je kan voorstellen. En The Lions, waar de lievertjes zitten. Maar kunnen jullie deze magie weerstaan, en meer? Want op deze school gebeurt er meer dan alleen magie..

    13/14: 1e Jaar
    15/16: 2e Jaar
    17/18: 3e Jaar


    The Foxes [Max 10]:
    - Chayenne Sharona Avery - NightShot
    - Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    - May Rose White - HurtedHeart
    - Damon Taylor Young - xHeavenlyx
    - Elise Luna Dundall - Aragog
    - Maegan Cassidy Fox - Morticia
    - Minny Debra Cassandra Sparrown - Brutus
    - Tyler Jay Lopez - NightShot
    - Diego Martin Edman - xJohnnyDepp
    - Samuel Ivan Value-Salii - AlwaysKlaine

    The Lions [Max 10]:
    - Dehlia 'Dee' Leighanne Montgomery- xHeavenlyx
    - Aria Lize McCathy - Mortenson
    - Alexander Fernando Robert Dawson - Brutus
    - Isabella Elizabeth Clark - XDarkWingsX
    - Lynette Alicia Johnson
    - Liam Mellow
    - Puk Tymen Crawford

    Leraren:
    Directeur: Arren James Brown
    Hoofd the Foxes: Michel Avan Parker
    Hoofd The Lions: Milena McCathy - Mortenson
    - James Olivier Ashworth
    - Morty ''Mort'' Rhodes
    - Damon Tyler Hides

    Regels:
    - Géén one liners
    - 16+ en schelden mag
    - Praat je OOC, praat met haakjes
    - Niemand is perfect
    - Reserveringen blijven drie dagen staan
    - Bestuur alleen je eigen personages!

    Rollentopic


    El Diablo.

    Maegan Cassidyy Fox.
    “Doe dat alsjeblieft nooit meer,” Mompelde hij nogal onschuldig, en ik lachte wat voordat ik hem beter bekeek. Zijn borstkas gaat op en neer en hij leunde niet meer tegen de boom aan, hij keek me voorzichtig aan.
    Ik grijnsde weer en legde mijn hoofd een beetje schuin, terwijl ik nog wat met Jack speelde. “Vond je het zo erg? Ben ik zo afgrijselijk en afkeer wekkend dat je niet meer wilt dat ik dat doe?” Grinnikte ik een beetje half onschuldig en ik keek hem ondertussen weer aan, waarna ik Jack in mijn nek zette en hij weer met een paar haarlokken van me ging spelen.
    “Maar is goed, als je, je zo beter zou voelen, dan doe ik het niet meer.” Er kwam een bepaalde grijns op mijn lippen waarvan ik zelf niet wist wat ik ermee bedoelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [>Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -> Mijn Topic's.

    [Bump?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bump. Ik zal even reageren.

    Puk Tymen Crawford.

    Ze grijnst breed. "Vond je het zo erg? Ben ik zo afgrijselijk en afkeer wekken dat je niet meer wilt dat ik dat doe?" Grinnikt ze en speelt met Jack, die het allemaal wel best vindt.
    Ik probeer een glimlach op mijn gezicht te forceren.
    "Maar is goed, als je, je zo beter zou voelen, dan doe ik het niet meer,"
    "Ik ehm," Ik slik alle woorden die ik wilde zeggen in. Ik doe misschien stoer en flirt met alles wat los en vast zit, ik heb nog maar een paar keer met een meisje gezoend..
    "Ik ben blij dat je het zelf inziet," Zeg ik dan maar. "Het was niet heel erg, maar.." Wat wil ik zeggen? "Maar ik heb liever dat je het niet doe," Zeg ik dan maar.

    Maegan Fox.

    "Ik ehm," Ik merk dat hij wat wil zeggen, maar het toch niet doet en wat anders zegt.
    "Ik ben blij dat je het zelf inziet," Zegt hij dan maar, en ik grinnik om hoe hij nu deed.
    "Het was niet heel erg, maar.." Grijnzend en een beetje speels haal ik mijn wenkbrauw op. "Maar?"
    "Maar ik heb liever dat je het niet doe," Zegt hij dan en ik haal nonchalant mijn schouders op, terwijl ik Jack over zijn rugje wrijf.
    "Oké, het spijt me dat ik je ongemakkelijk maak," Zei ik met een engelachtige stem. "Ik zal het niet meer doen."
    Daarna doe ik mijn donkere haren allemaal over een schouder zodat mijn hals ontbloot is en Jack niet in mijn haren kruipt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Password schreef:
    -> Mijn Topic's.


    Don't be like the rest of them, darling

    Puk Tymen Crawford.

    "Oké, het spijt me dat ik je ongemakkelijk maak," Zegt ze heilig. "Ik zal het niet meer doen,"
    Ik ga nonchalant, of althans zo moet het lijken, tegen de boom aan staan en kijk naar Jack die in Maegan's nek kietelt. Het blijft een gek beestje.
    Het gesprek valt dood en ik staar wat voor me uit. Ik weet zo 1, 2, 3 niets te bedenken om te zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 16:18 ]

    Maegan Cassidy Fox
    Hij gaat nonchalant tegen de boom aan staan, ten minste, zo moet het vast voor hem lijken, hij leek me nog een beetje ongemakkelijk in mijn bijzijn. Hierdoor moest ik een beetje grinniken en aaide Jack weer even over zijn rugje, terwijl ik Puk aankeek.
    Het gesprek is een beetje doodgevallen en ik bijt even zachtjes op mijn lip, terwijl ik hem nog steeds aankeek.
    “Hoe was je vakantie? Ben je nog ergens naartoe gegaan?”
    Ik ga in het gras zitten in kleermakerszit en laat Jack even over mijn been lopen, waarna ik achteruit leun en Puk weer aankijk.
    “Mijn vakantie was wel leuk, maar de volgende keer meer actie!” Ik grijnsde groot. Eigenlijk dacht ik aan bungeejumpen of iets in die richting te denken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    "Hoe was je vakantie? Ben je nog ergens naartoe gegaan?"
    Maegan laat ik zich in het gras zakken en blijft Jack aaien.
    "Mijn vakantie was wel leuk, maar de volgende keer meer actie!" Ze grijnst van oor tot oor.
    "Mijn vakantie was nogal saai," Zeg ik tegen haar. "Ik ben met mijn ouders op vakantie geweest en nog met een paar vrienden," leg ik uit. "Ik hoop dat volgend jaar leuker wordt," Mompel ik erachter aan.
    "Waar ben je heen geweest in de vakantie?"

    Maegan Cassidy Fox
    “Mijn vakantie was nogal saai,” Zei hij tegen mij, waardoor ik even opkeek, “Ik ben met mijn ouders op vakantie geweest en nog met een paar vrienden,” Legde hij uit, waar ik alleen even op knikte dat ik het begreep.
    “Ik hoop dat volgend jaar leuker wordt.” Mompelde hij erachteraan en ik kon het niet laten er wat op te zeggen.
    “Als ik mee ga, dan zou je het zeker niet saai kunnen noemen,” Ik grijnsde even, maar ik wist niet zeker of ik dit wel kon zeggen of niet, dus zei ik er verder maar niets op.
    “Waar ben je heen geweest in de vakantie?”
    Bedenkelijk tuitte ik even mijn lippen en keek weer even naar Jack. “Italië,” Mompelde ik, nogal kortaf. “Maar we gaan daar telkens naartoe, dus na een paar keer vind ik het nogal irritant worden,” Ik keek weer naar Puk op.
    “En jij dan?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puk Tymen Crawford.

    "Als ik mee ga, dan zou je het zeker niet saai kunnen noemen," Merkt ze op met een grijns.
    Ik schud mijn hoofd. "Misschien," Mompel ik als antwoord.
    "Italië, maar we gaan daar telkens naartoe, dus na een paar keer vind ik het nogal irritant worden," Ze kijkt me aan en ik kijk terug.
    Even kort knik ik. Ik ken het probleem. Jarenlang ben ik naar dezelfde camping in Frankrijk geweest en dat werd echt saai.
    "En jij dan?"
    "Portugal," Zeg ik tegen haar. "Ben je er wel eens geweest? Het is een best mooi land,"

    Maegan Cassidy Fox
    “Portugal. Ben je er wel eens geweest? Het is een best mooi land,”
    Ik schudde mijn hoofd. “Nee, nog nooit geweest,” Ik keek weer even naar Jack en er kwam een enigszins ongemakkelijk gevoel bij mij op, ik wist alleen niet waardoor het kwam.
    Ik stond op met Jack in mijn handen en liep naar Puk toe, terwijl ik naar hem keek. Jack zette ik weer op zijn schouder en ik ging gelijk weer achter, echter had ik nog steeds de ongemakkelijke blik op mijn gezicht.
    Nerveus beet ik even op mijn lip, terwijl ik weer in het gras ging zitten. Ik wist niets meer waar we het over konden hebben en hij maakte me nu eigenlijk best wel nerveus. Dat is nooit gebeurd en bij hem wel.

    [Ik ben echt moe. D:]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ook! Maarre, ik ga nu eten en dan naar mijn opa. (Verhaal zie; We're not like the others)]