• Hee, ik ben net begonnen aan een nieuwe story, en ik heb nog wat rollen nodig.
    Beste vriendin van Chloe | Bitch [Meisje] | Beste vriend van Chloe | Vriendin van een bitch 1x | Beste vriendin Chloe

Rol:
    Name:
    Character:
    Uiterlijk:
    Family:
    Extra:

Alvast bedankt.
    x- Joy aka xJustinsgirl

-

Rol:
    Hoofdrol
    Name:
    Chloe Closeheart
    Born:
    Chloe is geboren in Nederland, in Rotterdam.
    Character:
    Chloe is een lief, maar verlegen meisje. Ze praat niet veel, en is al zeker niet de populairste van haar school, nog erger niemand kent haar echt diep van binnen, Chloe is zoals heel veel meisjes fan van Justin Bieber, en dat is ook het enige wat iedereen van haar weet, verder heeft Chloe ook haar talenten.. Ze kan namelijk erg goed zingen, acteren, dansen, en winkelen, ook doet ze aan kickboks, Chloe is niet zo van de mode, ze draagt meestal kleding dat zij leuk vind, ze kan goed kleding compineren, als je Chloe wat langer kent kun je erg met haar lachen, ze is ook vaak sarcastisch bezig. Ook heeft ze een twitter verslavenis,
    Uiterlijk:

Chloe heeft donker bruine grote ogen, en fel rood haar. Haar natuurlijke kleurhaar is donker bruin, Chloe is 1,76 lang, en ze weegt 40 Kilo, ze heeft een normaal figuur, niet tedik, en ook niet tedun, ook draagt Chloe meestal Skinny jeans, hotpants, en hempjes, of gewoon een vest. Qua schoenen draagt ze meestal sneakers, of supra's, maar laarzen zijn ook goed, Chloe heeft qua hoofddinges vaak een zwarte muts op, of een haarband in.
    Family:
    Chloe woont in een normale gemiddelde grote huis, ze woont daar met twee oudere broers, en één vader. Chloe kan niet echt opschieten met Austin en Jake . Ze heeft er altijd wel problemen mee, maar als het erop aan komt komen ze altijd wel voor haar op, ook heeft Chloe een kleine zusje, Emma [9] & Tess [6]. Daar kan ze wel erg goed mee opschieten. Met haar vader, Lodewijk [43] kan ze absoluut niet opschieten, ze hebben bijna altijd ruzie, of hij schreeuwt tegen hij, terwijl haar vader wel gewoon normaal doet tegen haar broers, en zusters. Verder heeft Chloe haar moeder nog nooit kent, want die is overleden toen ze nog 3 was.
    Extra:
    Chloe heeft stiekum een navelpiercing laten zetten toen ze met haar beste vriendin uitging, Chloe drinkt/rookt niet of gebruikt geen drugs. Verder tweet ze elke keer wel weer wat.

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 19:44 ]

Succes met zoeken!

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    Succes met zoeken!

Haha dankje :(

xJustinsgirl schreef:
    (...)

Haha dankje :(

Jaja ik vul zo wel in, maar eerst even denken (:

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Jaja ik vul zo wel in, maar eerst even denken (:

Is goed, ik heb de tijd.

Rol:
    Beste vriendin van Chloe
    Name:
    Alissa Depp
    Born:
    Alissa is geboren in België, Antwerpen maar woont nu in Nederland
    Character:
    Alissa is zelfzeker en een hele lieve meid die behulpzaam is. Ze staat voor iedereen klaar die steun of hulp nodig heeft. Soms kan ze wel eens een flapuit zijn maar zo erg is het dan weer niet. Ze houdt zoals haar beste vriendin Chloe van mode en Justin Bieber. Verder houdt Alissa heel erg van dansen, zingen en shoppen.
    Uiterlijk:

Alissa heeft bruin haar, bruine ogen en is ongeveer zo een 1.70 groot. Niet te dun en niet te dik, ze heeft een eigen stijl die van dag tot dag anders is.
    Family:
    Alissa woont samen met haar ouders is een normaal huis zoals de meeste hebben, ze is enigskind en kan dus alles krijgen wat ze maar vraagt. Ze houdt heel veel van haar ouders dus heeft nooit ruzie met ze en haar ouders zijn nog steeds gelukkig samen.
    Extra:
    Alissa heeft op haar 17de verjaardag een tattoo op haar voet laten zetten.

[ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 0:10 ]

16 - 09 - '17

Thanks, en yeah. (:

xJustinsgirl schreef:
    Thanks, en yeah. (:

Ok ik pas wel aan in mijn bericht (:

16 - 09 - '17

Haha okay (:

xSunshineee schreef:
    Rol:
    Beste vriendin van Chloe
    Name:
    Alissa Depp
    Born:
    Alissa is geboren in België, Antwerpen maar woont nu in Nederland
    Character: Alissa is zelfzeker en een hele lieve meid die behulpzaam is. Ze staat voor iedereen klaar die steun of hulp nodig heeft. Soms kan ze wel eens een flapuit zijn maar zo erg is het dan weer niet. Ze houdt zoals haar beste vriendin Chloe van mode en Justin Bieber. Verder houdt Alissa heel erg van dansen, zingen en shoppen.
    Uiterlijk:

Alissa heeft bruin haar, bruine ogen en is ongeveer zo een 1.70 groot. Niet te dun en niet te dik, ze heeft een eigen stijl die van dag tot dag anders is.
    Family:
    Alissa woont samen met haar ouders is een normaal huis zoals de meeste hebben, ze is enigskind en kan dus alles krijgen wat ze maar vraagt. Ze houdt heel veel van haar ouders dus heeft nooit ruzie met ze en haar ouders zijn nog steeds gelukkig samen.
    Extra:
    Alissa heeft op haar 17de verjaardag een tattoo op haar voet laten zetten.

Moeten er foto's bij?

Ahww thanks you so much <3 x

xJustinsgirl schreef:
    (...)

Ahww thanks you so much <3 x

Alsje ;)

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

Alsje ;)

;) I'm happy now. En nu wachten op de rest. Haha

Ik zit ook erover na te denken om een rol voor je te maken... omdat ik nou eenmaal van rollen maken hou ^^

Credendo Vides

xJustinsgirl schreef:
    (...)

;) I'm happy now. En nu wachten op de rest. Haha

Haha xp

16 - 09 - '17

DreamerN schreef:
    Ik zit ook erover na te denken om een rol voor je te maken... omdat ik nou eenmaal van rollen maken hou ^^

Dat zou erg lief zijn (: x

Als ik morgen ochtend weer helemaal uitgeslapen ben, vul ik wel een rol voor je in.

We've lived in the shadows for far too long.