• Omdat ik altijd veel te weinig tijd heb om stories goed te volgen, of te nieuwsgierig ben om te wachten op nieuwe hoofdstukken, zoek ik nu afgelopen stories. Het maakt me niet uit waar het over gaat, of hoe lang het is. Natuurlijk moet het wel een beetje te lezen zijn, dus het liefst niet met te veel spelfouten en grammaticale fouten.
    In principe wil ik ook wel lopende stories lezen, maar die dan wel al veel hoofdstukken hebben.
    Kan iemand me hiermee helpen? (:

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 10:20 ]

Great minds think alike.

Oehh, die heb ik. ^^ Lees je fantasy?

Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'

~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Parachutes schreef:
    Oehh, die heb ik. ^^ Lees je fantasy?

(...)

Ik lees werkelijk alles, heheh. Bedankt! Hij ziet er echt geweldig uit, ik ben benieuwd. :3

Great minds think alike.

Ik weet niet of je ook fanfics leest, maar ik heb een afgeronde fanfic. En er zit een (ik vind goede haha) verhaallijn in ;) De story bestaat uit 2 delen. Hope you like it!

http://www.quizlet.nl/stories/73151/nobody-knows--liam-payne-afgelopen/

Nobody Knows /\ Liam Payne

Sarah (17) en Liam (18), allebei hebben ze een groot geheim dat niemand weet. Durven ze elkaar te vertrouwen? Is hun liefde zo sterk dat het standhoud? Zouden zij elkaar kunnen helpen?

trailer : http://www.youtube.com/watch?v=uRulrbincY4&feature=g-upl&context=G206bf3aAUAAAAAAAAAA

We Know, We Live, We Love, but still not perfect /\ Liam Payne

Sarah (17) en Liam (18) weten elkaars grootste geheimen, hebben beide een zelfmoordpoging laten varen en hebben elkaar lief. Alles lijkt nu perfect te zijn, maar dan komen er dingen op hun pad die ze toch echt niet hadden verwacht... Weten zij hier samen doorheen te komen?

- Met Liam Payne
    - One Direction Bestaat
    - ©MissCurly

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 10:42 ]

Give the love around and back around it goes.

Er zit trouwens een link voor de trailer bij x.

Give the love around and back around it goes.

Unbroken schreef:
    (...)
    Ik lees werkelijk alles, heheh. Bedankt! Hij ziet er echt geweldig uit, ik ben benieuwd. :3

Okeee, laat je een reactie achter met wat je er van vindt? ;d

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik heb negen afgelopen stories en daar zullen hopelijk dit weekend nog twee bij komen. Ze staan allemaal in mijn Schrijvers ID, die met de rode kruisjes ervoor. ^^

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:12 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

10 hoofdstukken:

1D pictures: ^^

Mijn SA's:

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 23:19 ]

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Jardine is the place to be.

[ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:48 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Misschien deze;
    The little twinkle in your eye | Zayn Malik
    deze heeft er pas 27, en gaat nog wel verder

We’re hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    deze heeft er 115, maar gaat ook nog wel even verder
    Xx

~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco for ever alone?

~ Het verhaal is al afgelopen.
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

Hope you like it!

&

~PotterTube~

In deze story zet ik de leukste filmpjes van Harry Potter. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een filmpje. Ik zet er ook een beschrijving erbij, met weetjes, de leukste reactie op YouTube, en mijn eigen mening.
    Ook zet ik er de link bij, zodat je het filmpje zelf in een story kan zetten als bijvoorbeeld een trailer.
    Het is dus geen verhaal, maar misschien vind je het leuk om deze ook te lezen. ^^

-abo-

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

I'm Just Beautiful Me || Zayn Malik

Eyeshadow
    Mascara
    Blusher
    Lipstick
    Not for me

Me is me
    You is you
    Don't want to change
    Don't want to care
    I'm just beautiful me

Nature
    Birds
    Wolves
    Magic
    It is for me

Me is me
    You is you
    Don't want to change
    Don't want to care
    I'm just beautiful me

I'm no beauty queen, I'm just beautiful me

~ No One Direction as a band
    ~ A song by ColouredWind
    ~ Three books
    ~ A story by ColouredWind
    ~ A cover by Moments1D

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Er komt binnenkort een einde aan dit verhaal :p
    http://www.quizlet.nl/stories/63249/toy-soldier/

And I hope.. we'll meet again..

Ik heb er één van 101 hoofdstukken en 1 van 40 beide afgelopen.

http://www.quizlet.nl/stories/76340/vampire-direction--afgelopen/
    http://www.quizlet.nl/stories/74109/just-the-way-you-are--harry-e-styles--afgelopen/

nothing is true, everything is permitted.