• Toestemming topic: Yoda





    Hello! :]
    Ik organiseer een themawedstrijd met als thema: Fantasy!



    Wat kun je in deze wedstrijd verwachten?

    Als allereerste opdracht ga een eigen fantasie-wereld verzinnen. De verdere opdrachten zullen ingaan op jouw eigen verzonnen wereld. Dit is niet alleen verhalen schrijven, maar ook een quiz maken, een aantal personages verzinnen en meer.


    Wat kun je winnen?

    - Eerste plaats: 20 credits, twee creaties (of twee keer één creatie) naar keuze in de spotlight en natuurlijk de eer! ;]
    - Tweede plaats: 15 credits en één creatie naar keuze in de spotlight.
    - Derde plaats: 10 credits.
    - Troostprijs: 5 credits. (Maar ik ga op dit punt héél flauw doen: als je jezelf uitschrijft, verdien je deze vijf credits pas, als je minstens 2 opdrachten heb ingeleverd.)


    De opdrachten:

    - Ik geef per opdracht aan wat wij (de jury) van jou verwachten en de deadline. Ik beloof dat je genoeg tijd hiervoor krijgt.
    - Stuur alle opdrachten in een PB met link naar mij toe. (Dus niet, als het bijvoorbeeld om een verhaal gaat, het verhaal in de PB; maar in een story en jij geeft mij dan de link van het hoofdstuk met de opdracht.) Ik zet deze dan weer in het topic.
    - Alle opdrachten worden in het Nederlands ingeleverd.
    - Ik wil werken met een puntensysteem, waarbij géén afvallers te pas komen. Je doet dus de gehele wedstrijd mee en je gemiddelde bepaalt je eindstand.
    - De beoordelingen komen in de story te staan.


    Meldingen van mij:

    - Ik stuur altijd vijf/vier dagen èn één dag voor de deadline een waarschuwingsmailtje/gastenboekbericht.
    - Verdere meldingen komen sowieso altijd in dit topic te staan.


    Uitstel en niet op tijd ingeleverd:

    - Uitstel kun je vragen, maar dan wel mét een goede reden (als het een privé reden is, snap ik het) en alsjeblieft dankjewel uiterlijk één dag van te voren. Je kunt maximaal vijf dagen uitstel krijgen (of je moet een héle goede reden hebben om er nog langer over te willen doen).
    - Als je niet op tijd inlevert, word je niet meteen uit de wedstrijd gezet. Het is namelijk zo: ben je één dag te laat, krijg je één punt aftrek; ben je twee dagen te laat, krijg je twee punten aftrek; etc.


    En tot slot:

    - Niemand kraakt iemand anders af of beledigt een ander. Iedereen doet zijn/haar uiterste best, dus respecteer dat dan ook.




    Jury:
    1. Sofie (Antebellum)
    2. Evelien (Miam)
    3. Manon (Biologist)
    4. Elise (Gancanagh)


    Deelnemers: VOL
    1. Annemiek (Tiame)
    Opdracht 1 1 minpunt i.v.m. te laat inleveren
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    2. Lisanne (Mannschaft)
    Opdracht 1 1 minpunt i.v.m. te laat inleveren
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    3. Tialda (tialdaatje)
    Opdracht 1
    [url=http://www.quizlet.nl/chapters/790100/opdracht-twee/
    ]Opdracht 2[/url]
    Opdracht 3 3 minpunten i.v.m. te laat inleveren
    4. Marleen (Mylox)
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    5. Michelle (Aragog)
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    6. Yvonne (MissStoran)
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    7. B'Elanna (NightAir) Dyslexie
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    8. Dirkje (Parachutes) Uitstel tot 22 juni
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    9. Daniela (ZomerElf)
    Opdracht 1 5 minpunten i.v.m. te laat inleveren.
    Opdracht 2
    Opdracht 3
    10. Meike (Elric)
    Opdracht 1
    Opdracht 2 1 minpunt i.v.m. te laat inleveren
    Opdracht 3


    Wees niet bang om vragen te stellen!
    Als je je username verandert, geef dat dan zo snel mogelijk door!


    Uitgeschreven:
    1. Myrthe (Northstar)
    Opdracht 1
    2. Elbrich (TheRumIsGone)
    Opdracht 1
    3. Syll (Kaien)
    Opdracht 1
    Opdracht 2
    4. Kim (DoctorReid)
    Opdracht 1
    Opdracht 2



    Opdracht één:


    Opdracht twee:


    Opdracht drie:

    Je gaat nu een quiz maken over jouw eigen wereld. Je kunt gebruik maken van de tweede opdracht, maar dat mag je helemaal zelf weten.
    Let er wel op dat deze quiz voor iedereen maakbaar moet zijn, dus dat je je wereld goed inleidt, alles uitlegt, enz.
    Minimaal aantal vragen: zes.
    Minimaal aantal uitkomsten: twee.

    Waar we op gaan letten:
    - Originaliteit.
    - Creativiteit.
    - De template. (Past deze bij je wereld.)
    - Reacties van andere users.
    - En natuurlijk grammatica, interpunctie, zinsvolgorde en meer.

    Deadline: 21 juni, 23.59.



    Omdat dit mijn eerste wedstrijd is, zou ik graag ook willen horen wat jullie van mijn deel van de wedstrijd vinden. En hulp is altijd welkom!
    Ik hoop dat het een leuke wedstrijd voor jullie wordt!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    (...)
    Oké, mooizo. Nee, ik wil je niet te vroeg laten juichen. Dat je niet opeens teleurgesteld wordt ;]

    Nee hoor, zo idioot ben ik niet; van de vijf juryleden pas 1 beoordelingen. I think it's clear that I can't really cheer yet xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik hoop hem morgen af te hebben. Vandaag wil ik beetje rustig doen.. Moet nog paar dingetjes afmaken voor intake en had vannacht slecht geslapen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Ik hoop hem morgen af te hebben. Vandaag wil ik beetje rustig doen.. Moet nog paar dingetjes afmaken voor intake en had vannacht slecht geslapen.

    Ai, ik had vannacht niet geslapen. >.<
    Maar veel succes met alles!


    Deep inside, I've never felt alive

    ik besefte trouwens net dat iedereen behalve, de uitstappers, 5 credits gewonnen heeft (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:43 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    ik besefte trouwens net dat iedereen behalve, de uitstappers, 5 credits gewonnen heeft (bloos)

    Ja, inderdaad. Maar dat maak ik pas over als of uitstapt, of als de wedstrijd afgelopen is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Kanda schreef:
    ik besefte trouwens net dat iedereen behalve, de uitstappers, 5 credits gewonnen heeft (bloos)


    Niet iedereen heeft twee opdrachten ingeleverd ;P


    Oh, zie net dat ik alleen nog moet xd

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 18:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Niet iedereen heeft twee opdrachten ingeleverd ;P


    ik vergat even dat jij nog niet ingeleverd hebt...maar je levert hem toch nog wel in? anders gaat mijn uitspraak niet op :O


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    ik vergat even dat jij nog niet ingeleverd hebt...maar je levert hem toch nog wel in? anders gaat mijn uitspraak niet op :O


    Haha ik lever hem wel in. Zal kijken of ik hem morgen kan maken (: Ben momenteel druk bezig met mijn portfolio voor mijn intake van morgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Haha ik lever hem wel in. Zal kijken of ik hem morgen kan maken (: Ben momenteel druk bezig met mijn portfolio voor mijn intake van morgen.


    oh ik heb morgen ook een intake:)
    succes!

    komt de derde opdracht dan vanavond of morgen online??

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    (...)

    oh ik heb morgen ook een intake:)
    succes!

    komt de derde opdracht dan vanavond of morgen online??

    xx

    Als Syll 'm ingeleverd heeft, komt ie online. Waarschijnlijk morgen pas...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ohh, ik heb echt zin in de volgende opdracht (lol)


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    DrayMalfoy decided to turn into a really hot doctor from Criminal Minds called Doctor Spencer Reid, but for now it's DoctorReid :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Waneer komt de volgende opdrachtaangezien bij iedereen de uitsteldatums zijn geweeest


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DoctorReid schreef:
    DrayMalfoy decided to turn into a really hot doctor from Criminal Minds called Doctor Spencer Reid, but for now it's DoctorReid :3

    O, awesome! Me gusta Criminal Minds! (Al kijk ik het bijna nooit meer.)
    En ik zal het even veranderen. :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga na het eten proberen te maken ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you