Dus, soms lees je gewoon zo'n quizlet, en dan ben je bij de laatste in de serie, en dan kijk je wanneer die gemaakt is, en dan is dat zo bv. in Juli, en dan ga je naar die mens dat dat gemaakt heeft, en dan zie je dat die al keilang niet meer online is, maar terwijl die Quizlet helemaal niet ten einde was, en dan denk je zo, dammn , maar ik vraag mij dan ook altijd af, waar zijn die mensen dan naartoe?! Hmm..
Hebben jullie dat soms ook ?
[onboeiend i know ><]
-
4 okt 2008 - 13:274 okt 2008 - 13:28
jah mijn favo serie.
de persoon opeens vn q af >.<Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.
4 okt 2008 - 13:294 okt 2008 - 13:31Dat is irritant jah gelukkig heb ik het niet zo vaak x'D
4 okt 2008 - 13:33ja idd! Maar dan zijn ze opeens op VAKANTIE ofzo..maar dan staat er dus NIKS op hun profiel ofzo!
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
4 okt 2008 - 13:40ja idd! Maar dan zijn ze opeens op VAKANTIE ofzo..maar dan staat er dus NIKS op hun profiel ofzo!
Maarja, het is nu al September en die was van Juli al ni meer op Ql geweest, ik vind dat zo jammer wnt het was echt zo'n goeie serie ><4 okt 2008 - 14:00Had ik toen ook |:
Was ik helemaal verslaafd aan een serie, stopte dat bij 122.
Nooit is er meer een deel bij gekomen ^^ Ik baalde echt .. maarja..Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
4 okt 2008 - 20:174 okt 2008 - 20:23jah pf das echt ambetant :o
wat ik ook haat is dat ,
mensen maken keiveel series ze hebben er 8 staan
en van ieder maar 3delen ofs en doen er dan niet meer aan verder :((Gilles (ll)
4 okt 2008 - 20:25jah pf das echt ambetant :o
wat ik ook haat is dat ,
en van ieder maar 3delen ofs en doen er dan niet meer aan verder :((
UHU! Man, da's echt zó hatelijk ><4 okt 2008 - 20:27jah, dat vreselijk - volgens mij
ik bedoel maar, dan ga je jezelf vragen stellen van : 'hoe zou het nu met dat personage gaan' 'gaat die personage het overleven' en dan weet je het antwoord niet.
Ik vind dat als je een serie gaat stoppen er een einde aan moet breien
ookal heb ik dat zelf niet gedaan met een soort van serie, maar die werkt toch bijna niet gemaaktHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
4 okt 2008 - 20:27ik maak ook veel nieuwe series maar ik probeer ook aan die andere verder te gaan!
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
4 okt 2008 - 20:28jah pf das echt ambetant :o
wat ik ook haat is dat ,
en van ieder maar 3delen ofs en doen er dan niet meer aan verder :((
jah, das stom
zo van ik heb keiveel series
ik heb mss ook best veel series ofzo, maar ik er bij elke al meer dan 5 and de andere zijn onderverdelingenHave you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
4 okt 2008 - 20:33