• come join us down the rabbit hole

          The Undergrounds — de ingang van de club is te vinden in een steegje, niet al te centraal is gelegen. Lopende praktijken gebeuren onder de radar, mond op mond reclame hetgeen nieuwe mensen binnenhaalt en autoriteiten tot noch toe op afstand houdt.
          Achter de vervallen en bekladde deur betreed men een gang welke zelfs nuchtere mensen al het gevoel van een trip geeft, lichten verspringend en de opzwepende muziek al hoorbaar. De deur aan de andere zijde brengt je direct in de grootste ruimte van de club, links de garderobe, achteraan een bar met daarboven de VIP ruimte, rechts de trap zowel naar boven als naar beneden en de dansvloer voor je neus — diens centerpunt iets wat direct in het oog springt.
          In de kelder vind men direct onderaan de trap de toiletten, links nog een dansvloer waar voornamelijk techno wordt gedraaid en rechts zijn privé booths te vinden voor hen die zich tijdelijk terug willen trekken uit de drukte of gewoonweg privacy zoeken.

    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst

    Amren Kane
    Lola Decker
    Calissa Manderson
    Sierra Connell
    Rebecca Lewis
    Savea Acker
    Naam

    Silas Connell
    Vesper Rollins
    Benji Simmons
    Cassim Cortes
    AJ Cooper
    Naam
    Naam
    Naam
    G
    P
    P
    G
    ?
    P
    ?

    G
    P
    G
    G
    G
    ?
    ?
    ?
    Cleverness
    Paralian
    Vern
    Rionach
    Pooh_Bear
    Mox
    User

    Mox
    Paralian
    Cleverness
    GoldenTrout
    Reflection
    SallyFace
    SallyFace
    Sareureuk
    1.1
    1.2
    1.3
    1.2
    1.3
    1.3
    Page

    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    1.2
    Page
    Page
    Page

    Wanna join? Just ask!

    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekst
    Stay high all the time to keep shit off my mind

          Ben lekker creatief met de club! Rookkanonnen, confetti, de flitsende lichten, noem het maar op! Het is een opzwepende scène, constant in beweging en eeuwig meeslepend.



    teksttekstteksttekstteksttekstte

          Have fun Down The Rabbit Hole

    Find what you love and let it slowly Kill you

    [ bericht aangepast op 17 juni 2020 - 23:46 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik ben voor! ;D


    Believe in yourself.

    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is al eens eerder voorgesteld, maar ik weet niet meer wat het antwoord was.
    Ik vind het redelijk nutteloos. Wat maakt de tijd nu uit dat je een hoofdstuk post?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mm, dan krijg je wel dat iedereen om 12 uur gaat activeren om kudo's te lokken en zo, en ik zie het nut er eigenlijk ook niet zo van in, je kunt ook iemand anders vragen om te activeren.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Voor (dance)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Pariah schreef:
    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D


    The universal language of art.

    Ik vind het wel handig! Vooral als je een tijdje niet op Q kan komen.

    Ik ben voor :Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:16 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor, dat is altijd handig voor mensen die een tijd niet op internet kunnen wegens vakantie, examens, ...

    Het lijkt me handig


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    lol dan zou er rond middernacht elke keer een hoofdstukkenstorm komen D:
    -en dan ben ik juist nooit online ><-
    Maar toch ben ik voor:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pariah schreef:
    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D

    Ik ben voor, want dan kunnen de mensen die op vakantie gaan, in alle rust gaan en wij blijven niet zonder iets achter.


    -

    Nou, ik weet niet hoor. Is dat niet veel programmeerwerk enzo?
    Voor mij maakt dat niet uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pariah schreef:
    Het is volgens mij al eerder voorgesteld, en daar werd positief op gereageerd. Er is alleen verder niks meer mee gedaan.
    Hoe dan ook, ik ben voor. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kunt toch ook gewoon alles activeren voordat je weg gaat? Ik zie het nut er niet zo van in :P


    Life is hard and then we die