Wie heeft die film allemaal gezien?..
En vonden jullie him eng?
Wat's je mening(A)
Ikke vond him echt vet eng, dat wyf was soo bloeddorstig! En ikke slaap op zolder en myn licht deed het op zolder toen niet weetje hoe fucking eng zeg o_O
xx.
- Home
- Forum
- Multimedia
- The Ring *Eng muziekje*
The Ring *Eng muziekje* - Multimedia
-
4 okt 2008 - 12:0618 dec 2008 - 13:13
(...)
egt??
jaaah ,
ik kan daar echt niet tegen, ik kreeg een keer stukje film doorgestuurd van The Grudge ofzo, nou dat is zooooo eng :oHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:14(...)
jaaah ,
ik kan daar echt niet tegen, ik kreeg een keer stukje film doorgestuurd van The Grudge ofzo, nou dat is zooooo eng :o
egt cuuwl dat je daar voor uit durft te komen
ik vind ze alleen maar grappig ik maak der grapjes van zeg ma.. zo is het niet meer eng maar grappigFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:17(...)
egt cuuwl dat je daar voor uit durft te komen
ik vind ze alleen maar grappig ik maak der grapjes van zeg ma.. zo is het niet meer eng maar grappig
Waarom zou ik zeggen dat ik het niet eng vind, terwijl dat wel zo is :] ik vertel graag mijn mening
Maarja, zelf lachen ze bij zo'n film, en ik lach ook.
Vind ik het alsnog engHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:18naja veel jongens doen stoer enzo
dus daarom vond ik het cuuwl
maar ik ben dol op horror.. dus ik kijk ze ook vaak..Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:20naja veel jongens doen stoer enzo
dus daarom vond ik het cuuwl
maar ik ben dol op horror.. dus ik kijk ze ook vaak..
achjaa, die jongens... >.< haat aan hun.
hah dan ga jij horror kijken zittend op de bank, dan zit ik achter de bank muziek te luisteren ofzoHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:21(...)
achjaa, die jongens... >.< haat aan hun.
hah dan ga jij horror kijken zittend op de bank, dan zit ik achter de bank muziek te luisteren ofzo
wuahahha lekker ongezelligFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:23(...)
wuahahha lekker ongezellig
jaah maar anders vind ik het heeel eng hoor, oke uhm gezelliger, Zittend op de bank, met een kussen dr voor ^^ en muziek te luisteren anders hoor ik alsnog de filmHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:28(...)
jaah maar anders vind ik het heeel eng hoor, oke uhm gezelliger, Zittend op de bank, met een kussen dr voor ^^ en muziek te luisteren anders hoor ik alsnog de film
haha gekkieFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:29(...)
haha gekkie
tjaaah
je moet toch WAT doen om die film te omzeilenHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:30Ik moet nog altijd 2 zien samen met mijn Jolien.
Maar ik hou echt van die film.
Alleen vondt ik dat gezicht zo eng van dat meisje in die kast x)The soul needs autumn.
18 dec 2008 - 13:30(...)
tjaaah
je moet toch WAT doen om die film te omzeilen
kijk je gwn n andere filmFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:33(...)
kijk je gwn n andere film
jaaah, dat is beter
gewoon geen horror ^^ tenzij me vriend(in) vind dat ik MOET kijken, dan wil ik nog wel eens kijken ^^Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:36(...)
jaaah, dat is beter
gewoon geen horror ^^ tenzij me vriend(in) vind dat ik MOET kijken, dan wil ik nog wel eens kijken ^^
je MOET niks:PFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
18 dec 2008 - 13:37(...)
je MOET niks:P
hihi daaorm zeg ik ook , "dan wil ik nog wel EENS kijken" betekent niet dat ik het ook ga doen heheHet heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.
18 dec 2008 - 13:38(...)
hihi daaorm zeg ik ook , "dan wil ik nog wel EENS kijken" betekent niet dat ik het ook ga doen hehe
haha dat dacht ik alFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz