• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik wil protesteren en zeggen dat het niet zo klonk maar besluit maar niks te zeggen, ze laten het toch niet zien. 'Ik heb toch ook niet gezegd dat het lelijk is,' zucht ik.

    [Hierna na 1 reactie en dan ga ik slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'Dank je,' zei ik met een glimlachje tegen hem, al wist ik niet op welk tekening hij bedoelde. Die hij zag, of diegene die ik aan Cassie liet zien en bedoelde hij het echt sarcastisch? Ik beet eventjes weer op mijn lip. 'Weet jij trouwens waar Damon is?' vroeg ik aan Cassie om van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb hem al een tijdje niet gezien,' mompel ik afwezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaap lekker dan.]

    Luca Jones
    Ik spring naast Jeremy in de hangmat en ga languit liggen. "Die duikt vanzelf wel weer op joh, maak je niet zo druk." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Jeremy Velez

    Ik keek eventjes naar Cassie en toen naar Luca die bij me op de hangmat was komen liggen. 'Zegt diegene die mij loop te zoeken terwijl de anderhalf uur nog niet eens voorbij was,' zei ik met een lachje. Ik keek weer naar Cassie. 'Wil je er ook bij komen zitten?'

    [Ik ga ook lekker slapen ;d Doegg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik steek mijn tong naar hem uit. "Nou, ik had gewoon zin om je te zoeken hoor." zeg ik. "Anders gaan we wel weer weg."

    [Slaap lekker. Dan ga ik ook maar eens haha.]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 0:07 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik lichtjes en ga dan naast Luca in de hangmat liggen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 7:56 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jeremy Velez

    'En ik heb gewoon zin om te weten waar Damon is,' zei ik schouderophalend. Ik schoof een beetje op zodat Cassie erbij kon zitten, althans ik dacht dat ze dat ging doen. Ze ging alleen liggen. Het zat nogal onhandig, dus ging ik er maar uit en ging op het gras zitten. 'Ik blijf hier wel zitten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Nadat Chèlle en ik wat gegeten en gedronken hadden ging ik terug naar het huis toe. Ik deed de deur open, rekte me uit en keek om mij heen. Waar zou Jeremy zijn?

    [Waar is jeremy?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik schuif mijn arm onder haar hoofd door en trek haar dichterbij. "Nee, Jeremy, kom hier." zeg ik smekend. Ik vind het stom dat hij nu weggaat terwijl hij er eerst zat, dat voelt lullig.

    [In het park.]


    Your make-up is terrible

    [In het park op het gras, met Luca en Cassie -Die zitten alleen in een hangmat-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Damon Blake

    Nadat ik had rond gekeken in het huis en hem niet kon vinden liep ik maar naar het park toe. We waren daar best vaak geweest dus het zou me niet verbazen als hij daar zou zijn. En ik had gelijk, hij was er, samen met Cassie en Luca. Ik rende snel naar hem toe. "Hey Jeremy!"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jeremy Velez

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nee, ik zit hier wel goed,' zei ik en ik keek een beetje om mij heen. Ik hoorde iemand mijn naam roepen en keek naar waar het vandaan kwam. Een glimlach verscheen gelijk op mijn gezicht toen ik zag wie het was. 'Heey.'

    [En toen was ik zo pauze houden en wat ik daarna heb weet ik niet.. Volgens mij project]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 9:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Vergeet Damon niet ;c]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Was al aan het aanpassen ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you