Die zocht ik net. Het eerste wat ik vond was dit:
De gymleraar
Morgen weer naar school dacht Lieke, ze zat haar Duitse huiswerk te leren want ze had morgen een SO en de vorige keer had ze een 3 gehaald dus moest ze deze keer wel een goed cijfer halen.
Laat ik maar gaan slapen dacht ze t was al half twaalf, anders kom ik morgen helemaal me bed niet meer uit dacht ze.
De volgende ochtend pakte ze haar gymspullen en haar rugtas in, ze had van een vriendin gehoord dat ze een nieuwe gymleraar zouden krijgen omdat die ze nu hadden met pensioen ging, dat was ook wel nodig dacht ze. Hopelijk was deze wel aardig dacht ze.
Ze had de 1ste 2 uur gym dus moest ze meteen door, want ze hadden geen gymlokaal bij hun op school en omdat t zomer was gingen ze naar een voetbal vereniging om daar te gymen. Onderweg fietser ze met haar muziek aan, en opeens zag ze een ontzettend leuke jongen/man voorbij fietsten ze keken elkaar rechtaan en hij knipoogde naar haar, ze werd rood en keek gauw weg.
Wie was dat?! Dacht ze. 'omg hij is lekker' Einde
Dus eh... Waar haal ik mooie verhalen vandaan, in plaats van dit, lol
[ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:59 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.