• Ik wil met mijn verhaal The Wolf een nieuwe doorstart maken en het einde herschrijven.
    Ik ben het verhaal een tijd lang kwijt geweest doordat mijn usb stick het begeven had, maar ik heb de helft ongeveer gevonden.
    Ik was toch niet blij met het einde, dus heb ik besloten het vanaf hoofdstuk 10 te herschrijven!

    Ik hoop dat jullie het willen lezen, dat zou me erg motiveren omdat ik nogal moeite heb mezelf te motiveren.
    (vorm van faalangst waardoor ik heel enthausiast aan iets begin maar niet de inzet heb om het af te maken)

    Dus als jullie het zouden willen lezen, en reacties zouden willen posten zou ik dat écht op prijs stellen!

    Het gaat in ieder geval over weerwolven, vriendschappen, romantiek etc. Van alles wat!


    Life sucks, then you die.

    Klinkt wel leuk :p
    Al moet ik toegeven dat ik niet zo'n trouwe lezer ben.. Ik lees alleen als ik zin heb maar ik wil het best proberen en wat tips geven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Klinkt leuk, ik lees zoizo graag over weerwolfen ^^
    Dus ik ga het zoizo lezen :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    MShadows schreef:
    Klinkt wel leuk :p
    Al moet ik toegeven dat ik niet zo'n trouwe lezer ben.. Ik lees alleen als ik zin heb maar ik wil het best proberen en wat tips geven


    Bedankt, dat zou ik al erg op prijs stellen!
    Let wel; de eerste 10 hoofdstukken schreef ik een vrij lange tijd(rond 2010) geleden, dus mijn spelling, grammatica en taalgebruik zijn wel veranderd :P

    TheRumIsGone schreef:
    Klinkt leuk, ik lees zoizo graag over weerwolfen ^^
    Dus ik ga het zoizo lezen :Y)


    Bedankt, ik hoor graag je reactie!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 21:08 ]


    Life sucks, then you die.