• Een 17-jarige bromfietser uit Stabroek raakte woensdag in de vooravond zwaar gewond toen hij op de Bredabaan in Merksem werd aangereden door een personenwagen. De wagen kwam uit de richting van Merksem. Het kwam tot de aanrijding toen de chauffeur, een 49-jarige Brasschatenaar, rechtsaf de Winkelstap wilde inslaan. De bromfietser, die op het fietspad reed, kwam ten val en werd met zware verwondingen naar het Jan Palfijnziekenhuis afgevoerd.


    Bron

    Blijkt dat ik hem ken...
    Vroeger zat ik met hem in het basisonderwijs in de klas en toen ik er achter kwam dat ik hem kende, schrok ik best wel.

    Hij wordt momenteel in coma gehouden aangezien hij te zwaar gewond is.
    Ik weet het door zijn tweelingzus en het ergste van al is dat ze volgende week jarig zijn
    (no_chears)
    Technisch gezien zijn ze dus nog maar 16

    Wat heeft jullie vandaag doen schrikken?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ow wow
    dat is heftig:S
    niks
    bij mij


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat is best wel heftig ._.

    Dit liet mij net toch wel even schrikken.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat ik weer ben aangekomen...


    <3

    Jeetje, dat is inderdaad shocking. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife