• Bij story's heb ik vaak dat er zeg maar dingen gebeuren die ik op voorhand in een reactie heb geplaatst zoals, "Oh dit is disaterdate." en dat was ook zo, maar daar was het toeval omdat het hoofdstuk 20 van de 50 geposte was.=') Maar later in het verhaal was ik bij gelezen dus ik plaats zo'n reactie van "She is pregnant isn't she?" en dat is ze dus ook. En nu bij zo'n verhaal heeft Niall horan inderdaad te maken met zo'n organisatie iets wat ik zeg maar 15 hoofdstukken eerder al heb geraden. Maar dan vraag ik me altijd af van, heb ik het gewoon echt goed geraden? Of brengen mijn reacties mensen op ideeën? Het maakt me niet uit als mensen mijn ideeën gebruiken maar ik vraag me dat dan wel altijd af.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ask the writer?
    Misschien is eht gewoon really obvious. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ask the writer?
    Misschien is eht gewoon really obvious. :W


    Nou voor zo ver ik weet had voor de rest niemand zo'n reactie achter gelaten dus volgens mij is het niet echt duidelijk ofzo, ik denk dat of ik iemand ben die signalen snel opvangt en dingen snelt doorheeft of de schrijvers pikken echt mijn ideeën haha.xD Moet ik inderdaad eens vragen.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    I dunno, het kan ook een combinatie zijn, toch? Vind je het vervelend dan?

    -700e post, bam-


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tja.


    i put the fun in funeral

    Ehm, of de verhalen zijn gewoon te voorspelbaar, of ze stelen inderdaad jouw ideeën. Maar ik denk eerder het eerste. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Sowieso zijn de meeste verhalen redelijk voorspelbaar, maar misschien is het ook wel zo dat de schrijver een idee uit een reactie gebruikt als diegene het zelf even niet meer weet. Als je het echt wilt weten, moet je het vragen aan de schrijver zelf.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik geloof sowieso niet in toeval :Y) Ik probeer dat woordje dan ook zo min mogelijk te gebruiken ;]

    Maar ik denk dat het verhaal gewoon te voorspelbaar is. Dat heb je redelijk vaak :Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Ask the writer?
    Misschien is eht gewoon really obvious. :W


    comfort in c h a o s