• Een vriend van mij die ik op een ander forum heb leren kennen, is een Engelstalige poëet/schrijver, die ook Engels als universitaire studie volgt.
    Zo nu en dan krijg ik op verzoek (of als hij zich aan het uitsloven is/showoffje speelt) weer een of meerdere van zijn nieuwe creaties toegestuurd en dude: Degene die hij me vandaag stuurde ben ik meteen verliefd op! Ik kan me zo'n tekst al helemaal op mijn lichaam voorstellen ook! *-*
    Do fucking want this as a tattoo!!!


    "I want to paint myself with poetry;
    tattooed with words,
    a saint by scars:
    to be read by all
    "
    (Inq @clraik)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:01 ]


    Til hug og blod.

    Lowe schreef:
    (...)
    Waar zou je dat dan zetten/hoe als ik vragen mag? :)


    Ik twijfel een beetje ... Hij zou me erg mooi lijken onderaan mijn nek, waar mijn schouders beginnen en onder de V die ik voor mijn verloofde heb gezet ... Maar daar wil ik ook al een andere tattoo, waar ik al jaren naar uitkijk om die te nemen.
    Dus dan zou ik eerder overwegen om hem bijv. op mijn schouder te nemen, boven mijn borstbeen. Is 'ie altijd mooi weg te stoppen als ik wil, maar binnen mooi handbereik (om het maar zo te zeggen) om hem te laten zien wanneer ik will. Dat vind ik zelf persoonlijk het mooiste aan tat's. :]


    Edit: Met een anatomische foto erbij zie ik dat ik dat verkeerd uitleg. x'D
    Maar boven een van mijn borsten, onder dat harde bot waar je schouders boven beginnen. Snap je het nog? :'D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 13:23 ]


    Til hug og blod.

    Sleutelbeen? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    Sleutelbeen? (cat)


    Dat was hem, ja. Lol.
    Daar iets onder. :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Dat was hem, ja. Lol.
    Daar iets onder. :]

    Ghehe. Ik vind 't een mooi stukje tekst :Y) En heel toepasselijk ook. LOVE IT!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Ghehe. Ik vind 't een mooi stukje tekst :Y) En heel toepasselijk ook. LOVE IT!


    Teehee! Ik vind hem ook heel toepasselijk, ja. Voor mij (en zeker niet voor mij alleen) slaat het ook heel erg op hoe ik tegen literatuur aankijk. Vooral het zelf creëren ervan!

    Ik ga ook zijn toestemming vragen of hij het goed zou vinden als ik dat zou nemen (is wel zo netjes, zeker omdat ik hem ken) en dan wil ik die later in het jaar misschien al zetten! :]
    Of nog mooier (naar mijn eigen idee), om hem op mijn 21e verjaardag te laten zetten! *O*


    Til hug og blod.

    Oewww love it.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (bloos)


    Til hug og blod.

    Love it!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ook wel leuk om te zien dat zoveel andere mensen het ook een mooi/leuk idee vinden. Zorgt alleen maar dat ik hem nog liever wil, haha!
    Als ik toestemming krijg van hem, ben ik er 100% zeker van dat ik hem wil. Hij is gewoon té mooi en passend om van mijn lijf af te laten. <3


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik twijfel een beetje ... Hij zou me erg mooi lijken onderaan mijn nek, waar mijn schouders beginnen en onder de V die ik voor mijn verloofde heb gezet ... Maar daar wil ik ook al een andere tattoo, waar ik al jaren naar uitkijk om die te nemen.
    Dus dan zou ik eerder overwegen om hem bijv. op mijn schouder te nemen, boven mijn borstbeen. Is 'ie altijd mooi weg te stoppen als ik wil, maar binnen mooi handbereik (om het maar zo te zeggen) om hem te laten zien wanneer ik will. Dat vind ik zelf persoonlijk het mooiste aan tat's. :]


    Edit: Met een anatomische foto erbij zie ik dat ik dat verkeerd uitleg. x'D
    Maar boven een van mijn borsten, onder dat harde bot waar je schouders boven beginnen. Snap je het nog? :'D

    Ja ik snap het, dat zou wel een mooie plek zijn indd. Ik zou 'm niet op mijn rug zetten, bij de andere tatoeage, dat zou een beetje de betekenis van die wegnemen denk ik. :-)

    Lowe schreef:
    (...)
    Ja ik snap het, dat zou wel een mooie plek zijn indd. Ik zou 'm niet op mijn rug zetten, bij de andere tatoeage, dat zou een beetje de betekenis van die wegnemen denk ik. :-)


    Sowieso, want daar komt ook een andere tekst onder. De Nederlandse wapenspreuk.
    Ik heb nu de V van Val in mijn nek. Daaronder wil ik een hele mooie leeuw die mijn moeder ooit heeft getekend toen ze zo rond mijn leeftijd was (ietsjes ouder), vrij groot tussen mijn schouderbladen. Ik ben leeuw van sterrenbeeld, evenals Val, mijn vader, mijn oma, Jacky en een ander groot deel van vrienden en familie. Dat zou dan dus staan voor mijn band met die mensen.
    Daaronder wil ik dan nog "Je maintiendrai" (Nederlands: Ik zal handhaven) - Wat sinds 1815 de Nederlandse wapenspreuk is. Omdat daar ook een leeuw in staat, past dit dus allemaal heel mooi bij elkaar.

    Dan heb ik A) Iets wat mooi past samen en B) Is mijn rug vol genoeg naar mijn mening. x'D

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:36 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Sowieso, want daar komt ook een andere tekst onder. De Nederlandse wapenspreuk.
    Ik heb nu de V van Val in mijn nek. Daaronder wil ik een hele mooie leeuw die mijn moeder ooit heeft getekend toen ze zo rond mijn leeftijd was (ietsjes ouder), vrij groot tussen mijn schouderbladen. Ik ben leeuw van sterrenbeeld, evenals Val, mijn vader, mijn oma, Jacky en een ander groot deel van vrienden en familie. Dat zou dan dus staan voor mijn band met die mensen.
    Daaronder wil ik dan nog "Je maintiendrai" (Nederlands: Ik zal handhaven) - Wat sinds 1815 de Nederlandse wapenspreuk is. Omdat daar ook een leeuw in staat, past dit dus allemaal heel mooi bij elkaar.

    Dan heb ik A) Iets wat mooi past samen en B) Is mijn rug vol genoeg naar mijn mening. x'D

    Je ziet het groots :d Het heeft wel allemaal een mooie betekenis moet ik zeggen :d

    Oeh, dat klinkt heel mooi ja ^^
    Vind hem ook wel passen, eigenlijk :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lowe schreef:
    (...)
    Je ziet het groots :d Het heeft wel allemaal een mooie betekenis moet ik zeggen :d


    I know. Het zijn ook plannen waar ik wss. een paar jaar over zal doen, omdat ik over het algemeen geen grote haast heb. Ik denk heel graag na over de dingen die ik laat plaatsen en al is het meestal vrij impulsief wanneer ik het daadwerkelijk laat doen, ik sta er volledig achter. Juist omdat het dan inderdaad ook een (belangrijke) betekenis heeft voor me. :3


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    I know. Het zijn ook plannen waar ik wss. een paar jaar over zal doen, omdat ik over het algemeen geen grote haast heb. Ik denk heel graag na over de dingen die ik laat plaatsen en al is het meestal vrij impulsief wanneer ik het daadwerkelijk laat doen, ik sta er volledig achter. Juist omdat het dan inderdaad ook een (belangrijke) betekenis heeft voor me. :3

    Dat vind ik mooi gezegd.