• Een vriend van mij die ik op een ander forum heb leren kennen, is een Engelstalige poëet/schrijver, die ook Engels als universitaire studie volgt.
    Zo nu en dan krijg ik op verzoek (of als hij zich aan het uitsloven is/showoffje speelt) weer een of meerdere van zijn nieuwe creaties toegestuurd en dude: Degene die hij me vandaag stuurde ben ik meteen verliefd op! Ik kan me zo'n tekst al helemaal op mijn lichaam voorstellen ook! *-*
    Do fucking want this as a tattoo!!!


    "I want to paint myself with poetry;
    tattooed with words,
    a saint by scars:
    to be read by all
    "
    (Inq @clraik)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 14:01 ]


    Til hug og blod.

    Wauw, die is inderdaad wel erg mooi.


    Your make-up is terrible

    Hij is zeer zeker mooi, maar als tattoo hoef ik hem dan weer net niet. Daarvoor is hij mij te lang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Wauw, die is inderdaad wel erg mooi.


    Ja, man. ._. En zelfs zijn 'gewone' manier van schrijven is betoverend, haha. Hetzelfde als in een reactie op mijn goedkeuring en de opmerking 'That would make one hell of a tattoo!'

    "Heh, I used to think the same thing about that poem, but I never followed through with it.
    At the same time as praising the idea of tattoos, though, its very existence replaces the need for one."

    Oh man, iemand die zo fatsoenlijk kan schrijven is om verliefd op te worden, bijna. x'D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ja, man. ._. En zelfs zijn 'gewone' manier van schrijven is betoverend, haha. Hetzelfde als in een reactie op mijn goedkeuring en de opmerking 'That would make one hell of a tattoo!'

    "Heh, I used to think the same thing about that poem, but I never followed through with it.
    At the same time as praising the idea of tattoos, though, its very existence replaces the need for one."

    Oh man, iemand die zo fatsoenlijk kan schrijven is om verliefd op te worden, bijna. x'D


    Ja, omg. :9~ Hoe krijgt hij het voor elkaar?
    Maar die tekst is perfect om een tattoo van te maken, je moet hem gewoon nemen vind ik.


    Your make-up is terrible

    Whoa, die is mooi, maar als tattoo is ie inderdaad wat lang. Als ik ooit een tatoo neem, denk ik dat ik in 't klein het teken van oneindigheid neem :Y)

    Omerta schreef:
    Oh man, iemand die zo fatsoenlijk kan schrijven is om verliefd op te worden, bijna. x'D

    Inderdaad.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, omg. :9~ Hoe krijgt hij het voor elkaar?
    Maar die tekst is perfect om een tattoo van te maken, je moet hem gewoon nemen vind ik.


    Ik ben ook zijn toestemming aan het vragen om dat in de toekomst te doen, haha. x'D
    Ik ben echt verliefd geworden op deze tekst. *-*


    Til hug og blod.

    Ik vind het eigenlijk maar standaard, maar ok. :-)

    Lowe schreef:
    Ik vind het eigenlijk maar standaard, maar ok. :-)


    Je kan het vast en zeker ook veel beter, zelf? :-)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Je kan het vast en zeker ook veel beter, zelf? :-)

    Neen, dat zeg ik toch niet.

    Lowe schreef:
    (...)
    Neen, dat zeg ik toch niet.


    Waarom moet je er dan überhaupt negatief op reageren? Af en toe snap ik dat niet. Ik sla 9 van de 10 keer topics gewoon over als ik het niets bijzonders vind. :')


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Waarom moet je er dan überhaupt negatief op reageren? Af en toe snap ik dat niet. Ik sla 9 van de 10 keer topics gewoon over als ik het niets bijzonders vind. :')

    Ik ben niet negatief hoor, anders zou ik gezegd hebben 'Ik vind het schijtelelijk, mijn zusje van zeven kan dit beter."
    Maar, dat heb ik niet gezegd.
    Ik vind het wel mooi, maar een beetje standaard. Ik mag dat toch gerust zeggen? Dit is niet echt een gedicht, als ik het zo mag noemen, dat mij raakt. Daarmee bedoel ik helemaal niks ten opzichte van hem of jou. Het kan goed zijn dat een andere creatie van hem me meer raakt dan dit.

    Lowe schreef:
    (...)
    Ik ben niet negatief hoor, anders zou ik gezegd hebben 'Ik vind het schijtelelijk, mijn zusje van zeven kan dit beter."
    Maar, dat heb ik niet gezegd.
    Ik vind het wel mooi, maar een beetje standaard. Ik mag dat toch gerust zeggen? Dit is niet echt een gedicht, als ik het zo mag noemen, dat mij raakt. Daarmee bedoel ik helemaal niks ten opzichte van hem of jou. Het kan goed zijn dat een andere creatie van hem me meer raakt dan dit.


    Mmm ... Ik vind het gewoon niet leuk als mensen met zoiets komen. Natuurlijk mag je je eigen mening hebben - Don't get me wrong: Maar het ging er om dat ik dit als tattoo zou willen. Niet of het origineel is of niet. ;]
    Maar hier nog een paar dan, omdat je me toch wel een klein beetje nieuwsgierig lijkt i.i.g. :]


    Morning Haze


    Clothes trail to nowhere on the carpet,
    Each piece a day, as distant as the sun
    Reaching through the curtains, and I;
    Slipping through its hands

    Dust was never so bright as now;
    White meteors, dancing towards the carpet;
    This new world, destined to start
    With a beautiful end

    But a safer place, in ways;
    A half ajar door
    And a wardrobe of anticipation,
    Waiting for the time
    Sway

    If a bird unwinged can steady feet
    On coils of thread lined underneath,
    Then why must squalls so undermine
    The half-blind joy of half our time.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 13:00 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Mmm ... Ik vind het gewoon niet leuk als mensen met zoiets komen. Natuurlijk mag je je eigen mening hebben - Don't get me wrong: Maar het ging er om dat ik dit als tattoo zou willen. Niet of het origineel is of niet. ;]
    Maar hier nog een paar dan, omdat je me toch wel een klein beetje nieuwsgierig lijkt i.i.g. :]


    Morning Haze


    Clothes trail to nowhere on the carpet,
    Each piece a day, as distant as the sun
    Reaching through the curtains, and I;
    Slipping through its hands

    Dust was never so bright as now;
    White meteors, dancing towards the carpet;
    This new world, destined to start
    With a beautiful end

    But a safer place, in ways;
    A half ajar door
    And a wardrobe of anticipation,
    Waiting for the time
    Sway

    If a bird unwinged can steady feet
    On coils of thread lined underneath,
    Then why must squalls so undermine
    The half-blind joy of half our time.


    Kijk, dit vind ik dat persoonlijk veel mooier. Knap zelfs. :-) Ja natuurlijk begrijp ik dat je dat niet graag hoort, sorry als het een beetje verkeerd overkwam (:

    Lowe schreef:
    (...)

    Kijk, dit vind ik dat persoonlijk veel mooier. Knap zelfs. :-) Ja natuurlijk begrijp ik dat je dat niet graag hoort, sorry als het een beetje verkeerd overkwam (:


    Ik zeg ook niet dat het zijn mooiste/beste creatie ooit is ... Ik ben er zelf alleen persoonlijk erg weg van - Semi verliefd op zelfs. Voor mij zou het een ideale tattoo zijn voor op mijn lichaam. :]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Ik zeg ook niet dat het zijn mooiste/beste creatie ooit is ... Ik ben er zelf alleen persoonlijk erg weg van - Semi verliefd op zelfs. Voor mij zou het een ideale tattoo zijn voor op mijn lichaam. :]

    Waar zou je dat dan zetten/hoe als ik vragen mag? :)