• vertle je grootse of lach wekkende blunder en laat iedereen genieten van het lachen ewant lachen is gezond:D of meest schaamde blunder..

    die van mij.. bij de macdrive.. komen wij aan meet onze fiesten. ik ik wil een broodje rad.. die mevrowu he wat? ik broodjerad.. ik moet ik het spellen ofzoo? die vrowu hea wat? IK BROODJARAD ik helemaal spellen uit eindelijk hadden we wel onze.. hamburgers.. naa een half uurtje.. en we mogen nei meer met onze fiest in de mac drive


    Some angels have no wings.

    Nou, ik was dus in de stad. Wilde ik een BjörnBorg T-Shirt voor Gym. Haalt mijn moeder een in de uitverkoop bij de zeeman -.-'' Trek ik die dus aan met gym. Iedereen lacht me zón beetje uit. Wat bleek, prijskaartje zat er nog aan :$ Had iik de hele les aangehouden. Ik wel door de grond zakken.

    Nou, ik was dus in de stad. Wilde ik een BjörnBorg T-Shirt voor Gym. Haalt mijn moeder een in de uitverkoop bij de zeeman -.-'' Trek ik die dus aan met gym. Iedereen lacht me zón beetje uit. Wat bleek, prijskaartje zat er nog aan :$ Had iik de hele les aangehouden. Ik wel door de grond zakken.


    aaah, dat is kut!:O


    Love is in the air'<3

    Whaha x'D
    Mijn blunder was best erg. Dat was bij mijn bio leraar. Meneer Segers. Mijn vrienden en ik wilden iets aan hem vragen, maar hij stond zo met iemand aan de andere kant te praten, ik doe net alsof ik op hem afloop 'Oh mijn lieve Segersje' draait hij zich precies om. Liep ik later op de gang, had ik helemaal lol, ik zo denkbeeldig 'Oh mijn geile lekkere sege-' komt precies die leraar weer de hoek om lopen!
    Die leraar denkt volgens mij dat ik verliefd op hem ben nu .. --''


    Mew <3

    Whahaha, Uhm ff Kijken of ik er 1 heb, Deze is best dom, ik zat in de klas op zo een bureaustoel die kunt draaien en rijden dus ik heb gouden pumps aan en ik stond plots op bij wiskunde, dus die meester schreeuwde dat ik moest zitten dus ik wou zitten en toen viel ik neer, ik wist niet meer dat ik me stoel had weggeschoven, dus 1 les verder ik zat bij NL dus ik zat te wiebellen op me stoel dus ik zat te klooien met me vriendin dus plots glij k met die stoel uit en lag ik daar weer voor de 2de keer, iedereen weer lachenxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    aaah, dat is kut!:O


    Ja omygosh xD sommige mensen weten et nog steeds.

    Ik heb er nog wel een. Van een vriendin van mij

    'Ging ze met haar Deofles naar het brandalarm spuiten ging ie af. Kwamen mensen binnengestormd terwijl sommige meiden dus nog in hun onderpants stonden x]'