• Heey,
    Ik ben 4 rollen nodig voor mijn 1D story: Welcome in my life ft. One Direction
    De 4 rollen zijn:
    - Beste vriendin van Kate Brights
    - Meisje die vervelend doet tegen Kate (soort pester)
    - Beste vriend van Kate
    - En als laatste nog een vriendin van Kate

    Heb jij een leuk idee? Laat het dan alsjeblieft weten! :D
    Dankje ;)

    xx Menesse(H)

    Kopieer en vul dit in:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd+geboortedatum:
    Klas:
    Uiterlijk + eventueel een beschrijving:
    Persoonlijkheid/karakter:
    Saaiste schoolvak:
    Leukste schoolvak:
    Slechtste schoolvak:
    Beste schoolvak:
    Interesses/hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Moet ik je waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 19:08 ]


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Welke informatie heb je allemaal nodig?


    The truth may be orange!

    Dat zet ik er wel even bij ;)


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    De informatie staat bovenaan ;)


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Ik wil de beste vriendin wel doen!


    Gewoon omdat het kan! (:

    ik wil de beste vriend wel invullen, geef me even tijd ;p


    The truth may be orange!

    Rol: Beste vriendin van Kate
    Naam: Lucy
    Leeftijd+geboortedatum: 17, 6 september
    Klas: 5havo
    Uiterlijk + eventueel een beschrijving:


    Lucy heeft zwart haar met in de puntjes paarse highlights. Ze draagt meestal veel make-up rondom haar ogen maar verder niets. Ze heeft groene ogen en een mollig gezichtje. Ze is enorm slank en heeft een lengte van 1.65 meter. Ze draagt meestal zwarte kleding, zo niet, dan wit of grijs. Ze draagt ook altijd wel een halsketting.
    Persoonlijkheid/karakter: Lucy is van nature een nieuwsgierig en avontuurlijk meisje. Ze houdt van dingen ontdekken en ze wilt ook altijd alles weten. Ze heeft een hele sterke eigen wil maar komt hier niet altijd voor uit. Lucy wordt gepest en ze zit hier ook heel erg mee. Ze wordt door niemand geliefd, zelfs niet door docenten. Kate is de enige die haar begrijpt en bereid is met haar te praten. Lucy snijdt zichzelf vanaf haar veertiende. Toen haar ouders hier achterkwamen is ze gestopt met snijden op de polsen, maar snijdt ze zichzelf nu op haar buik of hoger op haar arm. Vandaar dat ze ook altijd lange mouwen draagt en bijna nooit gaat zwemmen. Ook heeft ze last van boulimia.
    Saaiste schoolvak: levensbeschouwing
    Leukste schoolvak: Engels
    Slechtste schoolvak: Frans
    Beste schoolvak: Engels
    Interesses/hobby's: tekenen, lezen, anime, gitaar spelen
    Familie: haar moeder, Cecil, haar vader, Daniël. Haar vader is bijna nooit thuis vanwege zijn werk. Verder wonen er niet veel familieleden in de buurt.
    Extra: Lucy doet aan handbal en speelt gitaar.
    Moet ik je waarschuwen?: Ja ^^

    Zo goed? x

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:42 ]


    Gewoon omdat het kan! (:

    Haha, Alle tijd die je nodig hebt krijg je ;)


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Rol:Beste vriendin Kate
    Naam:River Harper Porter
    Leeftijd+geboortedatum:16, ze word 17 op 21 juli.
    Klas:4HAVO
    Uiterlijk + eventueel een beschrijving:


    River heeft blonde, lange haren waar een klein beetje slag in zit.Haar haar laat ze vaak los over haar schouders van haar slanke figuur hangen. River heeft enorm veel aanbidders, maar ze hoeft helemaal geen vriendje, want ze heeft er al een. River is enorm slank, en is ook niet erg groot. Ze is namelijk 1.60 lang. Ze draagt vooral kleding die in de mode is, maar dan wel de stoere kleding. Haar kledingstyle is dus stoer. River heeft lichte, felgroene ogen. Ze is een echte natural beauty, want ze draagt alleen een heel dun laagje mascara. River heeft een bleke houd, maar dit staat goed bij haar glanzende lichtblonde haar.
    Persoonlijkheid/karakter:River is een populair meisje, en dat komt door haar schoonheid. Ze krijgt veel jongens achter zich aan, maar ze besteed geen tijd aan die jongens. Dat doet ze vooral omdat ze al een vriendje heeft. River is enorm vrolijk, en haar lach is aanstekelijk. Ze is enorm goed in opvrolijken, en als je een klein beetje chagrijnig bent, weet ze altijd wel een manier om je op te vrolijken. Zelf is River bijna nooit chagrijnig. Maar als ze boos is, is ze ook echt boos. Ze word dan helemaal rood, en kan zichzelf maar net beheersen. Ze moet dan echt iets hebben om te slaan, anders gaat ze door het lint.
    River is een enorm nieuwschierig meisje, dat alles wilt weten. Ze kan er dan ook echt niet tegen als ze iemand bij haar in de buurt hoort fluisteren, ze wilt het altijd weten. Ze is daardoor ook een enorme roddelaarster.
    River zal altijd eerlijk zijn tegen haar vriendinnen, want oneerlijkheid is iets waar River echt niet tegen kan.
    Saaiste schoolvak:River vind Geschiedenis het allersaaist wat er bestaat, en is er dan ook enorm slecht in.
    Leukste schoolvak:River houd van Frans, ze is er dol op. Ze kan dan ook enorm goed Frans. Ze is ook van plan om vaak naar Frankrijk te gaan.
    Slechtste schoolvak:Geschiedenis.
    Beste schoolvak:Frans
    Interesses/hobby's:Ze houd enorm van zingen, en ze kan dit dan ook. River houd ook enorm van internetten, sms'en en dansen.
    Familie:River woont bij de 44-jarige Evi Crawford. Zij werkt als Psychologe.Haar vader is Wes, en hij werkt als acteur.Ook heeft River een zusje,Willow.
    Extra://
    Moet ik je waarschuwen?:Graag!

    Rol: Pester van Kate
    Naam:Joselynn(Josy) Ann DalFly
    Leeftijd+geboortedatum:10-5-1994
    Klas:5HAVO
    Uiterlijk + eventueel een beschrijving:


    Persoonlijkheid/karakter:Josy is de echte diva op school. Ze is een erge bitch en pest dan ook vaak. Josy's vader is rijk dus ze kan gewoon alles kopen wat ze maar wilt. Ze moet vaak nablijven omdat ze iets heeft gedaan bijv. het pesten/bedreigen van leerlingen etc. Josy kan soms ook lief zijn , maar dat is alleen bij haar echte vrienden. Ze is best slim en haalt dan zo nu en dan ook 10'en. En als ze zich verveelt gaat ze vaak tekenen en het lukt dan ook best goed. Ze werkt ook soms als model.
    Saaiste schoolvak:Wiskunde
    Leukste schoolvak:Tekenen
    Slechtste schoolvak: Wiskunde
    Beste schoolvak:Engels
    Interesses/hobby's:Tekenen , model.
    Familie:Haar vader , die producer is.
    Extra:Ze speelt gitaar en piano
    Moet ik je waarschuwen?:Ja , is goed :)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 18:22 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Aangezien er nog niet zoveel fantastische rollen zijn zal ik er ook maar een invullen. ^^
    Btw ik vind de rol van Brights geweldig :)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 9:30 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Zaynies schreef:
    Aangezien er nog niet zoveel fantastische rollen zijn zal ik er ook maar een invullen. ^^
    Btw ik vind de rol van Brights geweldig :)

    Haha thanks!

    Rol: Beste Vriendin/Gewone vriendin van Kate. (Kies maar waarvoor je hem gebruikt, als je hem gebruikt. ;))
    Naam: Aranne Ocean Brownsmiths.
    Leeftijd+geboortedatum: 17. (10-01)
    Klas: 5HAVO
    Uiterlijk + eventueel een beschrijving:


    Aranne heeft zwarte haren, die tot ongeveer schouderlengte komen. Haar uitstraling en houding zijn verlegen maar wel vriendelijk. Ze heeft hazelnootbruine ogen, met lange verleidelijke wimpers. Haar huid is zacht, goed verzorgd maar wel bleek. Ze heeft ook sproetjes. Haar tanden zijn wit. Aranne heeft een leuke kledingstijl. Grappig, fleurig maar toch sexy. Ze doet aan wat ze zelf leuk vindt en daar kan niemand iets aan veranderen. Ze is 1.81 dus ze draagt nooit extreem hoge hakken want dan is ze veels te groot, vindt ze.
    Persoonlijkheid/karakter: Aranne kan best een aardig meisje zijn maar meestal is ze terughoudend en een beetje verlegen, ze heeft niet extreem heel veel vrienden en is daarom ook meestal eenzaam. Niettemin, met de vrienden die ze heeft, kan ze veel lol hebben, Bij die vrienden is ze ook open, druk en maakt ze grapjes. Ze koestert deze vrienden en ze doet alles voor ze. Als Aranne niet bij haar beste vrienden is maakt ze meestal muziek op haar keyboard of elektrische gitaar. Ze schrijft en tekent ook. Haar vader is overleden toen ze 5 was. Haar moeder en 2 kleine zusjes zijn belangrijk voor haar. Aranne kan zich makkelijk aan iemand of iets hechten maar het is ook moeilijk om haar over te halen om iets te doen. Ze blijft liever in grote groepen op de achtergrond.
    Saaiste schoolvak: Wiskunde, Economie, Natuur- en scheikunde, kortom alles met rekenen, formules enzovoorts
    Leukste schoolvak: Gym, tekenen en Engels
    Slechtste schoolvak: Wiskunde, Natuur- en scheikunde. Voor economie staat ze nog iets beter.
    Beste schoolvak: Gym, Engels en Frans. Ze vindt tekenen leuk maar is er niet zo goed in. Frans vindt ze verschrikkelijk, maar wel heel simpel.
    Interesses/hobby's: Muziek maken, tekenen, schrijven maar wel in het Engels, Voetballen (Dit doet ze al sinds ze 7 jaar is, dus ze is behoorlijk goed. Ook is ze dol om gewoon lekker met wat drinken in de tuin te zitten. Daar kan ze helemaal van opknappen. Sinds kort doet Aranne ook aan yoga.
    Familie: Aranne heeft niet veel familie. Haar vader is overleden toen ze 5 was, aan een auto-ongeluk en al haar opa's en oma's zijn ook overleden. Ze heeft 1 tante, maar die woont in Canada. Haar moeder Cyra is alles voor haar, samen met haar 2 zusjes: Shjizra en Tracey en daarna zijn haar vriendinnen het belangrijkst.
    Extra: Aranne heeft een kleine tattoo met de sterfdatum van haar vader precies in haar nek laten zetten. Ze rookt en blowt niet, alhoewel ze wel van wat alcohol houdt. Ze is zeer zeker geen badgirl en zal nooit voorop lopen, eerder achterop. Ze bekijkt liever eerst alles, en loopt meestal gewoon met de groep mee.
    Moet ik je waarschuwen?: Jaaaaaaaaa (Y)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 10:32 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Tot nu toe iedereen al bedankt voor het invullen, ik wacht nog wel even en kijk of er nog meer komen ;) Tot nu toe heb ik al favorieten :P :D


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Ik wil graag snel beginnen met het verhaal, dus nu is het geval een beetje: Wie eerder een rol invult, hoe meer kans diegene heeft!!! THX A LOT ALVAST ;) xoxo


    OMG! IT'S ONE DIRECTION! <3

    Ik ga er wel nog eentje invullen , heb toch niks te doen. Hij kan er ook pas morgen zijn. x


    I don't want you to die, I want you to suffer.