• Welke taktiek gebruik jij om een story te schrijven?
    Ik begin meestal gewoon direct te schrijven en denk niet aan hoe mijn verhaal zal eindigen. Maar volgens mij is dit niet echt slim :S .
    Willen jullie alstublieft dan DEZE poll invullen?

    Dan weet ik eindelijk is hoe je goede story's kan schrijven ;D!


    I wanna be a wizard!

    Ik wacht meestal tot ik de 5 w's + h Vraag kan beantwoorden :3
    (Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk het verhaal eerst goed uit. Wat er in welk hoofdstuk ongeveer komt, wie de hoofdpersonages zijn, wie zijn minder belangrijk en natuurlijk een goed doordacht plot.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik denk dat iedereen zijn eigen manier van schrijven heeft, dat je geen einde hebt is alleen maar goed, zo kun je altijd alle kanten uit. Meestal heb ik altijd wel een einde in mijn hoofd, maar bij het verhaal waar ik dat niet had heb ik veel succes gehaalt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wanneer ik een verhaal bedenk, werk ik de verhaallijn altijd uit totdat ik een "goed" einde verzonnen heb. Ik verzin de personages rondom, etc en schrijf de hoofdstukjes altijd op Word, ik zorg meestal dat ik twee á drie stukjes voorloop op het geactiveerde stuk op Q. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De grote lijnen verzin ik altijd van te voren, maar het schrijven doe ik ter plekke.


    Tell me about it, stud.

    Mijn tactiek is niet erg moeilijk of ingewikkeld: Ik druk op de knopjes op het toetsenbord en zet daardoor woorden achter elkaar :Y)

    Nee, meestal begin ik met een plot te bedenken, dan begin ik met schrijven en meestal kom ik dan met betere/meer doordachte eindes aanzetten, die ik er dan in ga verwerken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bradshaw schreef:
    De grote lijnen verzin ik altijd van te voren, maar het schrijven doe ik ter plekke.


    Food.

    Ik heb nog maar één story geschreven.
    Ik was al begonnen voordat ik op Quizlet kwam, maar dat maakt niet echt zoveel uit.
    Ik begon eerst met het basisconcept uit te denken. Dan de eerste gebeurtenis en mijn laatste gebeurtenis. Dan begon ik met een aantal losse lijnen erin te steken en ondertussen begon ik te schrijven.
    Nu zou ik nadat ik tevreden ben over mijn éérste hoofdstuk en ik weet waarnaar ik met de eerste tien hoofdstukken naartoe wil, het posten.

    Ik schrijf eerst op papier, dan typ ik het op Word en dan zet ik het op Q.
    Ik loop meestal een hoofdstuk of drie (tot geen) voor op mijn Q-verhaal.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bradshaw schreef:
    De grote lijnen verzin ik altijd van te voren, maar het schrijven doe ik ter plekke.


    Dit. (:


    | Reality is for people that lack imagination |