• Ik liep net met mijn vader vanaf de supermarkt naar huis, waar we na het sporten langs kwamen. We hadden best een zware tas, dus droegen we hem samen. Wij wilden oversteken bij het zebrapad, waar het licht voor ons op groen stond. Dat deden we dus ook, maar tegelijkertijd ging iets verderop een auto in z'n achteruit. Dat wijf keek dus echt niet en hoorde zelfs ons geschreeuw van 'Hé, hé, PAS OP!' niet! D: (we liepen met een zware tas en apart allebei ook nog een, dus we konden ook niet héél snel lopen.)
    Gelukkig kon ik nét op tijd wegspringen want ze hield echt op een halve centimeter van mijn heupen stilstand. D:
    Mijn vader dus boos op het ruitje tikken, komt er een heel tenger vrouwtje uit. Uit schrikreflex begon ik nog te schelden 'Kijk godverdomme uit man! Je rijd me haast van mijn ka.... benen af!'
    Komt ze naar me toe, met tranen in haar ogen en omhelst me. Helemaal van slag af, dat het haar zo ontzettend speet, dat ze ook zo geschrokken was en of het wel goed ging met me. Ik ben dan ook weer zo'n kut die dan niet boos kan blijven, vooral omdat het toch nog goed eindigde. Maar wat moet ik daar nou mee ... Ze rijd mij haast van mijn poten af en vervolgens 'moet' ik haar troosten. Ik snap wel dat ze ook geschrokken is, maar die achteruitkijkspiegel zit niet voor niks in je wagen trut. (no_chears)
    Nou ja, liever dit nog als vechten, want ik heb ook vaak genoeg mee gemaakt dat ik door andermans schuld aangereden werd of van mijn fiets gereden werd en de mannen die eruit kwamen dan nog boos op mij waren ook! D: Als dat gebeurd was, was mijn vader er meteen opgesprongen. Met 1.90m en zo'n 130 kilo op je nek heb je ook wel aardig wat nodig om dan de boel weer te kalmeren hoor! ._.

    Had erna wel weer een goede adrenalinekick voor een aantal minuten, dat dan wel. x'D

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 12:02 ]


    Til hug og blod.

    Mm, ik zou dit toch liever hebben dan dat iemand boos op mij wordt, maar dat vrouwtje reageert dan wel weer heel heftig. Gelukkig is het goed afgelopen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Mm, ik zou dit toch liever hebben dan dat iemand boos op mij wordt, maar dat vrouwtje reageert dan wel weer heel heftig. Gelukkig is het goed afgelopen...


    Liever niet, dat loopt veel te vaak op knokken uit. En geen racisme of whatever, maar hier in de buurt zeker met die Marokkaanse knulletjes die maar wat stoer doen met die veel te grote bakken. Die springen vaak met meerdere tegelijk op je ook en Jan en alleman aan bekenden of onbekenden besluiten dan ook maar zich ermee te bemoeien en/of mee te doen. Al vaak genoeg meegemaakt in de omgeving hier. D:

    Edit: Nvm. Ik las het verkeerd. Ik dacht dat je bedoelde dat je liever iemand had die boos was als dit. x'D

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 12:14 ]


    Til hug og blod.

    je had het vrouwtje in elkaar kunnen slaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Had je je zweepje niet bij je? Dan had je haar mores kunnen leren. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Had je je zweepje niet bij je? Dan had je haar mores kunnen leren. (cat)


    Nee, maar ik had wel de neiging om de volle boodschappentas tegen haar hoofd te meppen. (cat)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Liever niet, dat loopt veel te vaak op knokken uit. En geen racisme of whatever, maar hier in de buurt zeker met die Marokkaanse knulletjes die maar wat stoer doen met die veel te grote bakken. Die springen vaak met meerdere tegelijk op je ook en Jan en alleman aan bekenden of onbekenden besluiten dan ook maar zich ermee te bemoeien en/of mee te doen. Al vaak genoeg meegemaakt in de omgeving hier. D:

    Ik heb een hekel aan dat soort kutmarrokkaantjes/-Turken :']. Seriously, hou die grote bek van je en ga een opleiding doen. Wat voelen we ons stoer met dat gebrekkige Nederlands.
    Maar inderdaad, zo'n reactie zie je ook niet aankomen ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik heb een hekel aan dat soort kutmarrokkaantjes/-Turken :']. Seriously, hou die grote bek van je en ga een opleiding doen. Wat voelen we ons stoer met dat gebrekkige Nederlands.
    Maar inderdaad, zo'n reactie zie je ook niet aankomen ;o.


    Laatst ook nog, een man van een jaar of 70 met een wandelstok. Op het laatst sprongen er ik geloof wel 8 man op om hem af te ranselen, omdat hij per ongeluk met die stok tegen een van die jongens aankwam. I wished I had a gun at that moment! D:


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    die achteruitkijkspiegel zit niet voor niks in je wagen trut. (no_chears)

    'k Moest hier toch wel even om lachen (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tigger schreef:
    je had het vrouwtje in elkaar kunnen slaan :Y)


    I know ... Maar dat was wel heel erg oneerlijk geweest. Ze paste denk ik twee keer in mijn figuur en zag eruit als een zielig en bang vogeltje. En dude, wtf... Door die reactie van d'r had ik echt ineens een bek vol tanden. Wist echt niet goed wat ik er mee aanmoest. :'D
    En ben op dit moment bezig spierpijn te ontwikkelen, omdat ik vanochtend met zwaardere gewichten heb getraind weer. D:

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 12:26 ]


    Til hug og blod.

    Ik vind het best zielig voor dat vrouwtje. Ze deed het echt niet expres. Natuurlijk ligt inderdaad alle fout bij haar want ze had moeten oppassen, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Mijn moeder zou zoiets ook makkelijk kunnen overkomen en zou precies zo kunnen reageren dus ik begrijp haar wel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    Ik vind het best zielig voor dat vrouwtje. Ze deed het echt niet expres. Natuurlijk ligt inderdaad alle fout bij haar want ze had moeten oppassen, maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Mijn moeder zou zoiets ook makkelijk kunnen overkomen en zou precies zo kunnen reageren dus ik begrijp haar wel.



    Als zoiets jou of wie dan ook té makkelijk overkomt, vraag ik me af waarom je je rijbewijs überhaupt kan halen op die manier. Een van de eerste dingen die ik leerde bij het behalen van de mijne was 'Kijk altijd en met grote regelmaat in je achteruitkijkspiegel!' (cat)


    Til hug og blod.

    Beter dan dat jij wordt uitgescholden toch? Haha ik vind het wel schattig. Iedereen maakt fouten, ben allang al blij dat je ongedeerd bent honnepon <3


    Life is hard and then we die

    Die auto vond je gewoon extreem aantrekkelijk (cat)

    Nah, nu zie ik je daar ook echt heel awkward met een huilend vrouwtje om je nek heen staan ='D Maar gelukkig ben je niet echt geraakt Ö

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 13:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.