• Ik heb vandaag de film 'Into the wild' gezien. Hij duurde wel vrij lang, maar ik vond het echt een prachtige film, waarbij ik op sommige momenten zelfs een traantje moest wegpinken. We hebben hem op school gekeken en iedereen vond hem saai enz verder. Maar ik vond hem zo mooi net omdat hij zo puur is en het gaat om een levensverhaal, waar ik zowiezo al graag naar kijk. Heeft iemand hem al gezien en wat vinden jullie ervan ?
    (nerd)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb hem gezien.
    Best wel nog aangrijpend, ja.
    Het is lang geleden, dus ik weet het niet meer zo goed.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Volgens mij is die echt heel tof :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ja! Dat is een mooie film. Ik voel me alleen heel erg geirriteerd bij het einde.... maar ja.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dusk schreef:
    Ja! Dat is een mooie film. Ik voel me alleen heel erg geirriteerd bij het einde.... maar ja.


    Waarom?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Omg, nu wil ik hem echt heel erg graag zien :3


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Omg, nu wil ik hem echt heel erg graag zien :3

    Zeker gaan kijken ! het is een prachtige film die heel goed in elkaar zit en heel aangrijpend is ! :d


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb hem twee jaar geleden gezien en ik vond de film zelf niet echt leuk.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jaa, dat was echt een mooie film :3


    As travars

    Die heb ik gekeken toen ik 11 of 12 was, maar toen vond ik het al een prachtige film .
    Zo mooi gemaakt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die film kreeg ik een keer op mijn verjaardag van m'n broer. Met de gedachte dat ik mijn dromen moest blijven volgen. (:
    Eén van m'n favoriete films.


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    Die film hebben wij met Engels gekeken. Dat was echt een geweldige film!


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb hem een keer gezien. Hij is echt heel erg mooi, al schrok ik wel toen Bella opeens opdook. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die film is zo mooi. Ik zie echt niet hoe je die film saai kunt vinden. En de soundtrack is ook geweldig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.