soms zegge leraren egt van die vage dingen!
zoals mn leraar Frans:
meneer Raven:als we deze les niet klaarkomen gaan we gewoon in de pause verder:OGATVERDAMME:O
weten jullie nog een paar leuke?
'Laat de onrust van je afglijden als badschuim onder de douche...' Mijn vroegere leraar maatschappijleer. En dat dan met zo'n dromerige stem erbij Dat zei hij altijd om de klas stil te krijgen, wat zo'n beetje onmogelijk was
Oef, hehe, een vriendin van mij zegt altijd: 'Ik dnek dat ik niet klaar ga komen met de Weektaak'
Maar ze is Turks opgevoed, en ze bedoelt dat ze haar werk niet af krijgt x'D
mijn vorige leraar maatschappijleer (die gast geeft ook NEDERLANDS) wil in het klooster...
Over zielig gesproken, sorry hoor, maar GA! dan hebben wij geen last meer van em want het is zo en vage gast:|
Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...
mijn maatschappijleraar roept altijd ik zou jou nog geen beurt willen geven al was je de enige hier
OMG jah die is leuk!
ik had een boek gelezen over een meisje dat verlieft was op haar leraar en daar stond je hebt me nu 2 beurten gegeven:Oweetje hoe fout!
Mijn vorige leerkracht van zedenleer zag een grasmachine ((zo een groot he me een stuur en al)) en die ging midden in de les in een hoekje staan en begon te roepen; haal da weg!!!HAAL DA MONSTER WEG!dus nja gefreakte leerkrachte zegt men dan :')
In onze klas. Mogen we onder Nederlands soms moppen vertellen. Heeft een jongen in de klas zo'n mop. Was iedereen uiteindeiljk stil gekregen. Ging ie vertellen: ''Twee pinguins staan op een ijsberg, zegt de ene: Ik duw je eraf. Zegt de ander: Nee.'' Nou, het was niet grappig maar wij lagen plat