• Ik en mijn vriendje houden een weddenschap, maar lief als hij is heeft hij besloten dat ik mag beslissen wat de verliezer moet doen. Alleen heb ik echt totaal geen idee, jullie wel? (flower)

You've got to dance like nobody's watching and love like it's never gonna hurt.

Taart kopen voor de ander?

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Reepicheep schreef:
    Taart kopen voor de ander?

Wacht, wacht, we gaan verder...
    De winnaar mag bij de ander een taart in het gezicht gooien!

Tijd voor koffie.

Hahahaha geweldig, en heel toevallig zorg ik dat het dan een slagroomtaart is want de kans dat ik win is toch heel erg groot :D

Zonde van de taart dude.

No growth of the heart is ever a waste

Aurelia schreef:
    Zonde van de taart dude.

Aurelia schreef:
    Zonde van de taart dude.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Eh, geen idee maar ik ben wel benieuwd naar jullie weddenschap c:

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

De verliezer moet 1 dag niet praten
    de winnaar mag op kosten van de verliezer naar de bios

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Peyrac schreef:
    Eh, geen idee maar ik ben wel benieuwd naar jullie weddenschap c:

Onze weddenschap is wie het langst kan zingen met water in zijn mond

Mandje schreef:
    De verliezer moet 1 dag niet praten
    de winnaar mag op kosten van de verliezer naar de bios

Dat van het praten zou toch net iets te moeilijk voor mij zijn c:

Omdat hij je vriendje is, lijkt het mij wel leuk om dan samen iets te doen. Misschien kun je doen dat de verliezer een verrassingsavondje voor de ander moet plannen? Of de verliezer trakteert een keer naar de bios?

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

imlove schreef:
    Omdat hij je vriendje is, lijkt het mij wel leuk om dan samen iets te doen. Misschien kun je doen dat de verliezer een verrassingsavondje voor de ander moet plannen? Of de verliezer trakteert een keer naar de bios?

Dat is nog wel leuk, dan hebben we er beide iets aan zonder dat er iemand belachelijk gemaakt wordt.

Moechi schreef:
    (...)

Dat is nog wel leuk, dan hebben we er beide iets aan zonder dat er iemand belachelijk gemaakt wordt.

Oké, dag Cake In Face ;P

Tijd voor koffie.

4Everdeen schreef:
    (...)

Wacht, wacht, we gaan verder...
    De winnaar mag bij de ander een taart in het gezicht gooien!

En er chocolade saus over het hoofd laten druipen, tot het flesje leeg is. :Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Je vriendje moet dan de hele dag doen wat jíj wilt. Je eigen, persoonlijke slaaf. Omerta wil vast wel voor de nodige instructies en materialen zorgen, denk ik?

"Well, well. Look who we've got here!"