• Laatst was het bij ons op de buurt Garageverkoop. (Ik kocht die dag niks :() Komt er een achterbuurvrouw aangelopen.
    ''Goh, wij hebben een speciale attractie.'' Had ze een doos van zolder geopend, bleek er een muis in te zitten met vijf baby's. =3 Dus die had ik er uitgehaald en de volgende dag weer vrijgelaten. Dus hier de foto's en een filmpje. (Het vrouwtje liet ik zoveel mogelijk met rust, want volwassen wilde muizen buiten heel graag als je ze oppakt.)

Haal de spatie uit de link weg. Ik kon de link anders niet op quizlet zetten. (Anders komt xD te voorschijn)

http://www.youtube.com/watch?v=1Ux DInEDcPo&feature=youtu.be

Om het topic nuttig te houden. Wie heeft er ook wel een iets leuks beleefd?

[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 8:23 ]

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

Oh my, dat is zo schattig!
    Blij dat jij ze vond en niet de buurtkat, want ik weet wel wat mijn kat gedaan had of geprobeerd i.i.g. :'D

Til hug og blod.

Aw, da's qt.

[ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 9:00 ]

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Das zo schattig! Ik heb ook een keer zo'n nestje muizen gevonden in de schuur (:

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ah ik heb ooit ook een muis gered van de manege waar ik toen reed. Die heb ik toen in de vrije natuur gelaten :') ik voelde me een redder.

Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

Ik heb eens muizen lopen te verzamelen :'D Al die kleintjes kwamen uit hun nestje gelopen in de tuin en ik wilde ze behoeden voor een ontmoeting met Dhr. en Mw. kat D: Hop, allemaal in een emmertje en weer terug zetten!

"I shut my eyes in order to see.'

Omerta schreef:
    Oh my, dat is zo schattig!
    Blij dat jij ze vond en niet de buurtkat, want ik weet wel wat mijn kat gedaan had of geprobeerd i.i.g. :'D

Onze katten zagen ze ook al staan. Het enigste wat ze deden was de bak waar ze in zaten een klap verkopen. (oeps)

''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

^ Reported

EDIT: En die is weer weg.

[ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 9:34 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Awh, wat lief!

Toen ik nog klein was, ging ik een keer logeren bij mijn opa en oma. Natuurlijk wou ik met het poppenhuis spelen, en raad is wat er in de slaapkamer van dat poppenhuis lag? Een piepklein muisje, en die had een nest op het kleine bedje gemaakt. Van stof. En hij at kruimels van alles en nog wat ( chips, brood, crackers.). Ik wou hem natuurlijk houden, maar mijn oma heeft hem met liefde buiten gezet. En toen kon ik weer in mijn poppenhuis spelen (:

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Awh, cuute! Hmm, een paar kaar terug, maar er was een rode kater bij ons in de tuin en er was geen baasje niets niet, we hadden hem al eerder gezien op muurtjes en shit in de buurt. Hij zag er erg hongerig uit, dus we gaven hem wat eten in de schuur in de tuin, en het eten was heel snel op. We hebben het dierenasiel gebeld en die haalde het beestje op. We overwogen hem nog 'm als kat te nemen, maar we waren bezig met verhuizen, anders hadden we dus al katten. Afijn, baasje heeft zich nooit aangemeld, maar et was een jonge kater dus vrij snel was er een nieuwe baas. (:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ahw wat lief, wij hadden ook eens een veldmuisje gevonden. Nou ja, een paar vrienden van mijn zus en ze wouden er niet zo leuke dingen mee doen.. Dus toen hebben wij hem maar verzorgd, alleen die ging paar uur later dood ):
    Hij wou niet drinken of eten..
    Nu ligt tie achter in de tuin begraven (:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you