• is het tegen woordig in de mode om te stoppen met quizlet?? ofzoo? wat berijk je der mee?? dat iedereen weg wilt? kom op zeg... pestepteer elkaar zoo als je bent en niet om ruzie te maken ofzoo... HET HOORT GEZELLIG TE ZIJN.. en niet elkaar lopen op fucken..door ruzie te stoken iederee dag heb maar 24 uur. 1 jaar heb 356 dagen. maar der dan ook wat van ik plaats van al due ruzie zoekerij..

    1. geniet van iedere dag.
    2. pak iedere kans die je het leven kan bieden
    3. neem elkaar zoo als je bentt.
    4. naa regen komt zonne schijn
    5. het leve is te kort om ruzie met elkaar te zoeken. voor dta je het weet ben je 80 en zit je in zoo een stinkent holl

    dit was mijn mening want ik word dit zoo zat.. en gaa elkaar niet de schuld geven ofzoo.. als je stopt DOE HET ECHT NIET VIA EEN TOPIC OF WAT DAN OOK GEWOON JE BEK DICHT EEN OPROTTEN MAAR..
    zoo dat was der uit.. wilt geen ruzie nederland is een demokraties land.. PUNT UIT


    Some angels have no wings.

    _O_ Amen!


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    _O_ groot gelijk :D

    Donderdag is het 'Ik voel me kut-dag'
    Vrijdag is het 'Doei, ik vertrek-dag'
    Zaterdag is het 'Ik kan niet zonder jullie, ik ben wweer terug-dag'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dalijk is het weer in de mode om terug te komen. Helemaal fris en fruitig en een niewe stijl >.<

    IDD!ik ben het met jullie eens!!


    your eyes are like stars in the night.

    jah daarom als je iest doet doe het goed.. en niet lopen drame queen spelen ik gaa weg en 2 min laen hallotjes ik ben der weer.. flikkert dan gewoon op en kom niet terug... mee eens met je juliaSTORYXD


    Some angels have no wings.

    Hier is al een topic over. Kunnen we het even bij 1 topic houden? Dank u.
    [/slotje]


    Bored.