• Ik heb echt heel YouTube afgezocht naar beeldmateriaal dat HD was, om zelf zo'n HD-trailer te kunnen maken en het is me ein-de-lijk gelukt! Ik vroeg me af wat jullie van mijn (korte) trailer vinden. Ik kan ontzettend goed tegen kritiek, dus zeg maar eerlijk wat je er van vindt.

Ah, vergeet niet om hem in HD te bekijken, daar heb ik net zo hard mijn best voor gedaan. (bloos)

Meep, hij is niet beschikbaar op mobiele apparaten :[
    Nou ben ik nieuwsgierig... (no_chears)

Deep inside, I've never felt alive

Ik vind het qua beeld een ontzettend mooie trailer, je hebt prachtige clips uitgekozen en ze goed aan elkaar gelijmd.
    Wat ik spijtig vond waren de zwarte achtergronden met de tekst er op, die vond ik nogal simpel en je tekst was niet erg pakkend.
    Ook vond ik dat je een beter nummer uit had kunnen kiezen voor deze trailer. Any Other Name van Thomas Newman is een mooi nummer, maar het is te sereen en te triest voor een trailer over een reisverhaal vind ik c: Ik denk dat je beter bent met een nummer dat iets meer upbeat en iets vrolijker is c:

Frankly my dear, I don't give a damn.

Moran schreef:
    Ik vind het qua beeld een ontzettend mooie trailer, je hebt prachtige clips uitgekozen en ze goed aan elkaar gelijmd.
    Wat ik spijtig vond waren de zwarte achtergronden met de tekst er op, die vond ik nogal simpel en je tekst was niet erg pakkend.
    Ook vond ik dat je een beter nummer uit had kunnen kiezen voor deze trailer. Any Other Name van Thomas Newman is een mooi nummer, maar het is te sereen en te triest voor een trailer over een reisverhaal vind ik c: Ik denk dat je beter bent met een nummer dat iets meer upbeat en iets vrolijker is c:

Daar ben ik het inderdaad mee eens. Ik had geen flauw idee wat ik qua tekst moest schrijven - alleen beelden zouden geloof ik niet genoeg zeggen. Over de achtergrond had ik niet eens nagedacht. Wat zou jij dan voorstellen? Ik kan het nog altijd aanpassen, want ik zou 'm graag wat verbeteren.
    Ik ga ook eens rondzoeken naar een beter nummer, maar ik wilde dat nummer echt graag gebruiken, maar het heeft dus de verkeerde sfeer overgebracht.
    In ieder geval, heel erg bedankt voor je reactie en tips. (:

Heerlijke kwaliteit. In wat maakte je het?
    Hij is behoorlijk goed al mochten sommige beelden wat langer. (meestal zeg ik het omgekeerde)

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Mooi, alleen jammer van de tekst ja.

I live for the applause, you will die for it.

WATIC schreef:
    Heerlijke kwaliteit. In wat maakte je het?
    Hij is behoorlijk goed al mochten sommige beelden wat langer. (meestal zeg ik het omgekeerde)

Windows Live Movie Maker, lol. Vreselijk programma.
    Daar ben ik het ook mee eens, maar meestal waren de beelden al zo kort en ik vond het zonde om ze er uit te laten. Misschien kan ik ze nog een klein beetje vertragen, komt wel in orde. (:
    Bedankt voor je mening. (:

Moran schreef:

Ik vind ook dat je mooi beeldmateriaal hebt, al vind ik het echt jammer dat je formaat niet altijd even groot is. :-( Maarja, daar kan jij ook niks aan doen. Ik vind het nummer zelf ook iets te triest, maar anders is 't wel mooi :-)
    Met wat heb je het gedaan? - Oh laat maar :d

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:20 ]

Cardew schreef:
    (...)
    Daar ben ik het inderdaad mee eens. Ik had geen flauw idee wat ik qua tekst moest schrijven - alleen beelden zouden geloof ik niet genoeg zeggen. Over de achtergrond had ik niet eens nagedacht. Wat zou jij dan voorstellen? Ik kan het nog altijd aanpassen, want ik zou 'm graag wat verbeteren.
    Ik ga ook eens rondzoeken naar een beter nummer, maar ik wilde dat nummer echt graag gebruiken, maar het heeft dus de verkeerde sfeer overgebracht.
    In ieder geval, heel erg bedankt voor je reactie en tips. (:

Je kan beter iets nemen à la
    'When one girl embarks upon a voyage she might find more than she bargained for. A tale of love, life and curiousity' zoiets c: Je moet je woorden voller maken, als je snapt wat ik bedoel c:
    Op zich is je achtergrond niet slecht, maar je lettertype is te simpel om wit/zwart tot een goed eind te brengen. Ik denk dat je beter een iets specialer lettertype uitkiest/download, dan krijg je een mooier effect. Kijk wel uit dat het dan ook niet té tacky wordt. Een typewriterfont is bijvoorbeeld een leuke toevoeging aan je reisverhaal, ik zeg maar wat c:
    Qua muziek zou ik een akoestisch gitaarnummer aanraden, omdat dat wel veel emotie over kan brengen, maar niet zo riskant is als de piano. Een piano geeft immers een heel triest, frêle geluid in zo'n traag liedje, terwijl een gitaar over het algemeen vrolijker is.
    Maar misschien heb ik dat gevoel gewoon omdat dat liedje me aan American Beauty doet denken c:
    No problem btw.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Lowe schreef:
    (...)
    Ik vind ook dat je mooi beeldmateriaal hebt, al vind ik het echt jammer dat je formaat niet altijd even groot is. :-( Maarja, daar kan jij ook niks aan doen. Ik vind het nummer zelf ook iets te triest, maar anders is 't wel mooi :-)
    Met wat heb je het gedaan? - Oh laat maar :d

Dat vind ik ook heel erg irritant. Ik had geen idee hoe ik alle beelden in hetzelfde formaat kon krijgen, dus heb ik het opgegeven. :')

Cardew schreef:
    (...)
    Dat vind ik ook heel erg irritant. Ik had geen idee hoe ik alle beelden in hetzelfde formaat kon krijgen, dus heb ik het opgegeven. :')

Ja, in iMovie kan je dat bijsnijden maar in iets zoals movie maker moet je dat zelf niet proberen en dat is echt spijtig. Mss moet je eens zoeken naar een ander programma.

Cardew schreef:
    (...)
    Windows Live Movie Maker, lol. Vreselijk programma.
    Daar ben ik het ook mee eens, maar meestal waren de beelden al zo kort en ik vond het zonde om ze er uit te laten. Misschien kan ik ze nog een klein beetje vertragen, komt wel in orde. (:
    Bedankt voor je mening. (:
    Ik kan daar echt niet mee werken. Ik snap de bedoeling van dat programma niet. De gewone wmm is simpel, maar dat is zo'n verkakte kwaliteit.

WATIC schreef:
    (...)Ik kan daar echt niet mee werken. Ik snap de bedoeling van dat programma niet. De gewone wmm is simpel, maar dat is zo'n verkakte kwaliteit.

't Is inderdaad een heel erg slecht programma, stukjes uit beeldmateriaal knippen is bijna onmogelijk.
    Ik kan nergens een goed programma vinden dat gratis is, maar aangezien ik het toch leuk vind om trailers in elkaar te steken, ga ik misschien toch maar gaan sparen voor een ander programma waar ik wél mee kan werken. (:

Cardew schreef:
    (...)
    't Is inderdaad een heel erg slecht programma, stukjes uit beeldmateriaal knippen is bijna onmogelijk.
    Ik kan nergens een goed programma vinden dat gratis is, maar aangezien ik het toch leuk vind om trailers in elkaar te steken, ga ik misschien toch maar gaan sparen voor een ander programma waar ik wél mee kan werken. (:
    Ik heb ooit eens eentje van 100 EUR gekregen, heb het nooit gebruikt, want de pc kon het programma niet aan. Echt zonde vind ik dat.

WATIC schreef:
    (...)Ik heb ooit eens eentje van 100 EUR gekregen, heb het nooit gebruikt, want de pc kon het programma niet aan. Echt zonde vind ik dat.

Dat is inderdaad wel zonde. ):

Cardew schreef:
    (...)

Probeer eens Adobe Premiere. Je kunt een trial downloaden denk ik. :-)