Ik weet eigenlijk niet zeker of dit topic bij muziek hoort of ergens anders, omdat het voornamelijk om de clip gaat, maar goed.
Ik kende dit nummer al en vind hem best tof, maar kwam gister voor het eerst de clip tegen. Er zitten een paar hele vette stukjes in, maar what the hell. Dit is best heftig, voor de normen van youtube. Was/ben best verbaasd dat ze dit toelaten. Waarschuwing; Een groot gedeelte van de clip is niet voor zwakke magen weggelegd.
Edit: Nu ben ik het zat. Ik kraak de video niet af mensen -I fucking love it!- en ja, er bestaan filmpjes die vele malen erger zijn. I fucking know. Don't give me that crap. Wat ik wél vreemd vind is dat ook kleine kindjes van 6 hierop kunnen stuiten en dan zonder problemen alles kunnen zien. Je hoeft namelijk niet ingelogd te zijn voor deze video, hoeft niet te bevestigen of je het ook daadwerkelijk wilt zien en er wordt niet gewaarschuwd of gecensoreerd. Hoe leuk het filmpje ook is voor sommigen, that's just weird. Zeker op en voor youtube.
[ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:12 ]
Til hug og blod.