• Altijd komt er zo'n vrachtwagen voor van die plastic en glas containers. Maar wel om 7 uur of vroeger bijons aan de overkant. Ik ben al een slechte slaper en nu ben ik dood. Ik kwam gister trug van vakantie wat leuk was en was moe. Dus optijd naar bed want vanacht moet ik in een bus slapen omdat ik op skkikamp ga. Bah bah bah, dat wordt dan maar vanmiddag goed uittrusten.....

    Wat gaan jullie noh doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op een zaterdag om zeven uur?!? jfc.
    Hier komen ze elke woensdag rond kwart over 8 voor plastic ._.

    Maar nee, ik heb niks gepland, behalve nog wat meer slapen want ik ben ook een slechte slaper :/
    Maar omg skikamp though. Jealoussssssssssssss.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaaa elke week fck 7 uur. Niet normaal voorl die glasbakken en die sukkel gaat nog ff toeteren ook

    Slaapse alvast..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat is inderdaad vervelend, but at least heb jij de rest van de dag vrij c:
    Ik ga vandaag werken van 10 tot 6 c: En ik heb er heel veel zin in want er zijn een aantal dieren die ieder moment kunnen bevallen! Jaij, voelt alsof ik tante wordt ;D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat haat ik altijd zo eh, maar gelukkig slaap ik er wel door heen. (;
    Ik ga vandaag niks doen, alleen vanmiddag even naar vrienden van me ouders..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet veel, uitrusten en stuff.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk niet dat ik nog echt veel ga doen. Heb net het eerste boek van The Hunger Games Trilogie uitgelezen , dus mijn dag is wel helemaal goed.
    Denk dat ik de rest van mijn dag ga verspillen aan het zoeken naar winkels waar ik Catching Fire kan kopen :Y)


    The odds are néver in our favor.

    Aahw, arme jij! Ik slaap juist heel goed meestal. En dat vind ik wel prettig. (bloos)
    Maar neem je kussen mee in de bus en uiteindelijk val je toch wel in slaap, dat had ik ook. Ik had zoiets van; hier slaap ik helemaal niet in, maar volgens mijn vriendin heb ik wel liggen slapen. Lol. Veel plezier in ieder geval!

    En ik ben jaloers op Britsanity! Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt