• Familie is terug na een weeklang vakantie in italie. Daar gaat mijn rust :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Jij kijkt teveel films <_<

    De gemiddelde italiaanse man is ongeveer 1.65, mist wat tanden, en woont tot zijn 25e bij zijn moeder thuis. Italianen zijn luidruchtig en vervelend.

    Serieus, ga ook es in italie wonen, dan krijg je vanzelf een hekel aan ze.


    Ze zijn altijd beter dan de kaaskoppen in dit landje. Liever een arrogante Italiaan dan een onderdanige Nederlander.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kijk dat geluk heb ik dus niet. Altijd als mijn ouders ergens naar toe gaat op vakantie dan moet ik mee. En om te zorgen dat ik niet gek word probeer ik zoveel dingen zelf te doen. Wat een feest -sarcasme.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Ze zijn altijd beter dan de kaaskoppen in dit landje. Liever een arrogante Italiaan dan een onderdanige Nederlander.


    Ik ben ook arrogant! En lang! En ik heb al mijn tanden nog! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik ben ook arrogant! En lang! En ik heb al mijn tanden nog! :D


    En zwart haar! En een heel licht getinte huidskleur. Kom kom, dames, Alwin: 19, vrijgezel, heftig op zoek naar een paar borsten. Klinkt goed genoeg toch?

    Ja ik probeer je te koppelen. misschien dat het dan ophoudt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    En zwart haar! En een heel licht getinte huidskleur. Kom kom, dames, Alwin: 19, vrijgezel, heftig op zoek naar een paar borsten. Klinkt goed genoeg toch?

    Ja ik probeer je te koppelen. misschien dat het dan ophoudt.


    We moeten gewoon een onderdanig subje voor hem vinden. Dan geef ik hem wel wat les en kan 'ie daar al z'n (seksuele) frustraties op los knallen!


    Til hug og blod.

    Leela schreef:
    (...)

    En zwart haar! En een heel licht getinte huidskleur. Kom kom, dames, Alwin: 19, vrijgezel, heftig op zoek naar een paar borsten. Klinkt goed genoeg toch?

    Ja ik probeer je te koppelen. misschien dat het dan ophoudt.


    Ik hou nooit op D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Omerta schreef:
    (...)

    We moeten gewoon een onderdanig subje voor hem vinden. Dan geef ik hem wel wat les en kan 'ie daar al z'n (seksuele) frustraties op los knallen!


    Ken je dat liedje van de Dikke Lul band? "Pijpen, beffen, likken, lekker draaien, lalalalalalala..."

    Omg, ik klink verkeerd, hè?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ken je dat liedje van de Dikke Lul band? "Pijpen, beffen, likken, lekker draaien, lalalalalalala..."

    Omg, ik klink verkeerd, hè?


    Ofcourse. Het wordt traditioneel gezongen voor me elke keer dat ik in België bij familie op bezoek ga. :W


    Til hug og blod.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:39 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tigger schreef:
    (...)

    Ik ben ook arrogant! En lang! En ik heb al mijn tanden nog! :D


    En getint? Want ik wil wel bruine kindjes :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    En getint? Want ik wil wel bruine kindjes :'D


    jup :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    jup :Y)


    En bruine ogen? En kan je koken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    En bruine ogen? En kan je koken?


    Jup en... Jup. Anders was ik na deze week dood geweest, duh :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Jup en... Jup. Anders was ik na deze week dood geweest, duh :Y)

    Ik ken genoeg mensen die anders de hele week pizza en instand Noodles eten hoor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Als m'n ouders weg zijn mis ik ze, en als het vakantie is wil ik dat ze weer gaan werken :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.