• Familie is terug na een weeklang vakantie in italie. Daar gaat mijn rust :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik voel met je mee, haha. Mijn zeikerds van een schoonouders zouden op vakantie gaan, maar doordat Ma Leerman invalide is en ze een kaartje verkeerd hadden geboekt, baalt Pa nu ook. En we dachten lekker rustig alleen thuis te zijn en even een weekje alleen te zijn... Nou, mooi niet dus.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haha, ik ben steeds blij om mijn familie terug te zien ! ;D ik mis mensen nogal snel ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hihi, ik voel ook met je mee. (bloos)

    Ik heb vaak hetzelfde, vanmiddag ook toen ik weer terug naar huis ging, ik heb 2 zussen en een broertje die heeeel soms aardig doen, maar de rest van de tijd strond iritand zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat is zo vervelend ><.
    Ik ben ook veel liever alleen.


    I am an idiot, I move.

    Brooklyn schreef:
    Haha, ik ben steeds blij om mijn familie terug te zien ! ;D ik mis mensen nogal snel ...


    Mijn familie had met hun vliegtuig moeten crashen ergens in frankrijk >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Arme Alwin, ik zit altijd met mijn familie op mijn lip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik leef met je mee!
    Mijn oma is manisch depressief en houdt ervan om te klagen over alles wat er gebeurd. D: It's annoying.

    En daar hem ik juist nooit last van :3
    Het is hier met familie redelijk rustig .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Arme jij :c


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Factory schreef:
    Dat is zo vervelend ><.
    Ik ben ook veel liever alleen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Heb zelf ook drie weken rust gehad. Helaas, zondag ten einde :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ghehehhe.
    :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Eindelijk weer wat toezicht.


    "I shut my eyes in order to see.'