• Ik voel me voor het eerst in tijden weer eens gelukkig. Dat denk ik toch.

-Op school gaat het goed.
    -Ik weet dat ik altijd op mijn vriendinnen kan steunen. -wat eerst nooit was-
    -Ik heb me voorgenomen dat iedereen mooi is in zijn eigen manier.
    -Dat ik gerust een grote bek mag opzetten tegen de jongen uit mijn klas die me al het hele jaar lang pest.
    -In de familie gaat het goed.
    -Mijn toekomstige -fantasie- echtgenoot followt me op Twitter.
    -Ik ben weer Goldmember. :W
    -Ik weet dat de zomer geweldig gaat worden.

Ik heb echt een gelukkig gevoel. Ik begon zelfs net lekker vals meezingen met een random liedje en er op dansen, terwijl ik midden in de woonkamer zit. Yeah, ze verklaarden me voor gek. (bloos) Normaal doe ik dat nooit. Ook kan ik al weer meer lachen. Ik lachte echt om niks meer, hoe grappig het ook wel niet was. Hetzelfde gelde voor vannacht: ik kreeg de slappe lach om een flauwe mop.

Wie kan dit gelukzalige gevoel met me delen? *O*

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:18 ]

Leuk, ik ben blij voor je (:
    Ik ben wel gelukkig, maar heb soms zo mijn momenten dat ik het echt even niet meer zie zitten. Maarja, ik heb niks te klagen, eigenlijk; alleen mijn 'vrienden'. Tsja. :'D.

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:06 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Jammer genoeg kan ik dat gelukzalige gevoel niet met je delen, maar ik ben heel blij voor je [:

Me so good.

Ik niet :x Heb teveel uitgesteld en daar draag ik nu de -rotte- vruchten van. Komt nog eens bij dat ik altijd in een zwart gat val als mijn hormonen weer eens opspelen, en da's vandaag ook 't geval, dus ja...
    Maar leuk dat jij je zo gelukkig voelt c:

[ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 19:10 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Aragog schreef:
    Leuk, ik ben blij voor je (:
    Ik ben wel gelukkig, maar heb soms zo mijn momenten dat ik het echt even niet meer zie zitten. Maarja, ik heb niks te klagen, eigenlijk; alleen mijn 'vrienden'. Tsja. :'D.

THIS.

The universal language of art.

Nope.
    Maar ik ben blij voor je, dat voor jou alles wel goed gaat (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Burlington schreef:
    Nope.
    Maar ik ben blij voor je, dat voor jou alles wel goed gaat (:

comfort in c h a o s

Aw, da's geweldig voor je (:
    Ik ben aan de ene kant heel gelukkig, maar aan de andere kant helemaal niet. So yeah.

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

Ouh , echt super voor je dat je zo gelukkig bent , of misschien nu pas beseft dat je gelukkige bent ! ik voel me op dit moment ook wel gelukkig omdat ik met mijn crush aan het practen ben op fb ! lijkt mss heel stom maar het maakt me echt blij ! :9~

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Ik ben blij voor je (:

Ik heb mijn portie hyper-zijn al opgebruikt de laatste twee/drie maanden. Ik zit waarschijnlijk tot de zomervakantie zonder.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Nee, verre van gelukkig maar ik ben blij voor je.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Nop, ik nu even niet... *feels depressed*

Bad decisions make good stories.

Ik ben heel erg gelukkig! Verloofd met een superleuke jongen, leuke nieuwe vriendinnen, geen gezeik op school (goeie cijfers! gemiddeld een 8,5) en ehhh, geen gezeik in de familie. Ik heb gewoon een lekker leventje :Y)

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

YAAY now we can DANCEEEEE

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.