• The Death Eaters


    Come to the dark side, we have cookies…
    Nou ja, niet echt. Maar hier, in het hoofdkwartier van ons Dooddoeners beramen wij moorden, voeren ze uit en proberen natuurlijk Harry Potter te vangen, die jongen die zo brutaal was om niet netjes te sterven toen Voldemort hem dat beval. Maar… We zijn ook maar mensen, en ik zeg het niet graag, maar ook wij kunnen vriendschappen en andere relaties krijgen, hoewel Voldemort je dan raar aankijkt, hij begrijpt immers niets van de liefde…
    Doe met ons mee, haast je, want voor je het weet is Harry Potter gevlucht…
    Regels
    -Geen One-Liners, minstens 3 regels
    -16 + is toegestaan, niet té en ik weet niet of het iets voor dienaren van Voldemort is, maar ja.. Liefde houd je niet tegen
    - Max 2 bestaande Perso’s en 1 verzonnen
    - Als je iets niet weet in de lijst, zet je er een – neer of je bedenkt iets (wat logisch is)
    - Ookal is in het verhaal degene niet heel erg belangrijk, iedereen is even ‘’hoog’’ in de RPG, niemand is ‘slechter’ of hoeft minder aandacht te krijgen dan de ander. Voldemort is wel de baas, alleen hoeft buiten de RPG niet meer aandacht te krijgen.
    - Buiten de RPG (…)[…]{…}
    -Het hoofdkwartier is het Landhuis van Malfidus, we slapen daar ook en zo
    - Je kan op tochten worden gestuurd, kan met meerdere, kan in je eentje, en dan mag je de mensen die je nodig hebt (degene die je wilt ontvoeren of zo) zelf spelen of aan iemand vragen of diegene dat wilt doen
    - Vermoord geen mede-dooddoeners. Niet-spelende mensen mag je vermoorden, maar belangrijke personen zoals Perkamentus, de minister, Harry, Ron, Hermelien, nou ja je snapt het wel, NIET. Moest het nodig zijn in de RPG, overleg met Mij en dan overleg ik misschien met Voldemort
    -Heb vooral een leuke RPG-tijd :) Heb je nog ideeën voor de RPG, of krijg je die tijdens het spelen? Stuur me gerust een PB, ik zal overal sirius naar kijken.


    Rollen
    Bestaand
    Alecto Kragge -gereserveerd-

    Amycus Kragge

    Antonin Dolochov

    Augustus Ravenwoud

    Arduin

    Barto Krenck Jr. – xJohnnyDepp


    Bellatrix van Detta – xJohnnyDepp

    Draco Malfidus - TheRumIsGone

    Edwin Roselier

    Kwast

    Korzel

    Igor Karkarov

    Jekers

    Lucius Malfidus LikeAWeasley

    Narcissa Malfidus Aragog

    Noot

    Peter Pettigrew

    Rabastan van Detta

    Regulus Zwarts

    Rodolphus van Detta

    Rosier

    Zachrijn

    Severus Sneep – gereserveerd

    Waldemar Bijlhout

    Totelaar

    Fenrir Vaalhaar Leannan

    Walter Vleeschhouwer

    Jeekers

    Voldemort – ThoseWords


    Weet je er nog een? Zeg het gerust.



    Ook bij de bekende deze lijst invullen aub! Als er al iemand dood is *zijn ze bijna allemaal, zelfs Voldemort zelf maar pech* dan moet je de leeftijd nemen die een beetje normaal is, wanneer hij of zij Voldemort hielpen.


    Verzonnen:
    #Marilyn Sparks
    -Gereserveerd-
    #Felice Catherine Adams
    -Gereserveerd-
    #Nina Maunier
    -Gereserveerd-



    Naam: [volledige naam]

    Leeftijd (tussen de 16 (liefst ouder maar denk aan Draco, dat is een uitzondering) en 60 jaar, ik wil geen jonge pikkies, dus eigenlijk het liefst rond de 30…): GEEN 16 JAAR MEER, NU OUDER DAN 20!!!

    Favoriete Spreuk:

    Trouwheid aan Voldemort (bang of echt trouw, blijft hij of zij voor altijd bij hem of vlucht hij of zij steeds naar de andere kant, doet hij of zij alles voor Voldemort, enz…)

    Aantal gedode: (Hoeveel mensen heeft jou personage al om zeep geholpen?)

    Grootste angst:

    Stok

    School

    Uiterlijk: (liefst een foto. Als je die niet kan vinden bij bijv. niet heel belangrijke bestaande personages dan zoek je een plaatje waarvan jij denkt dat diegene er zo uit ziet of je beschrijft diegene)

    Extra:



    Veel plezier :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 15:41 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik ga nu naar beneden het kan een helel tijd duren voordat ik weer terug ben.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Lucius Malfoy
    Leeftijd: 42
    Favoriete Spreuk: Imperio
    Trouwheid aan Voldemort: Toen Voldemort hem en de andere Dooddoeners op het kerkhof confronteerde met hun 13 jaar lange verraad, beweerde Malfidus dat hij constant waakzaam was geweest en dat hij zelfs bij de kleinste aanwijzing zich bij Voldemort zou hebben gevoegd. Dit moet gedeeltelijk waar zijn, omdat Voldemort een heel bedreven Legilimens is en dus kan zien wanneer iemand liegt.
    Dit en de rest wijst er op dat hij een trouwe dooddoender is terwijl andere dooddoenders er soms hun twijfels over hebben
    Aantal gedode: tussen de 30 en 40
    Grootste angst: Voldemort
    Stok: Iep met een kern van Drakenhartenbloed en de
    lengte is rond de 34 cm want Voldemort vergelijkt de staf met de zijne en ze blijken ongeveer even lang te zijn
    School: Zweinstein
    Uiterlijk:


    Extra: Ondanks zijn koude en meedogenloze natuur, Lucius was een van de weinige Death Eaters die in staat was te voelen liefde

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga Narcissa maar invullen :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    LikeAWeasley schreef:
    Naam: Lucius Malfoy
    Leeftijd: 42
    Favoriete Spreuk:
    Trouwheid aan Voldemort: Even zoeke
    Aantal gedode: tussen de 30 en 40
    Grootste angst: Imperio
    Stok: Iep met een kern van Drakenhartenbloed en de
    lengte is rond de 34 cm want Voldemort vergelijkt de staf met de zijne en ze blijken ongeveer even lang te zijn
    School: Zweinstein
    Uiterlijk:


    Extra: Ondanks zijn koude en meedogenloze natuur, Lucius was een van de weinige Death Eaters die in staat was te voelen liefde



    JEEEJ JE WORD MIJN VADER XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)


    JEEEJ JE WORD MIJN VADER XD


    yeahh


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LikeAWeasley schreef:
    (...)

    yeahh


    Dat word gezellig XD


    Don't be like the rest of them, darling



    Kijk deze XD (Sorry voor mijn zinloze posts..}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:



    Kijk deze XD (Sorry voor mijn zinloze posts..}


    Die is gaaf en inderdaad word gezellig ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    dat gezicht xD


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam: Narcissa Malfoy-Black
    Leeftijd: 41
    Favoriete Spreuk: Occlumentie
    Trouwheid aan Voldemort: ze is bang, maar trouw; dit doet ze voornamelijk om Draco te beschermen.
    Aantal gedode: Geen idee :'D 10-20?
    Grootste angst: Dat er iets met Draco gebeurt.
    Stok: 35,56 cm, materiaal onbekend.
    School: Hogwarts
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:57 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wie weet wat haar favoriete spreuk is? :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Draco Malfoy
    Leeftijd: 16
    Favoriete Spreuk:
    Trouwheid aan Voldemort: (bang of echt trouw, blijft hij of zij voor altijd bij hem of vlucht hij of zij steeds naar de andere kant, doet hij of zij alles voor Voldemort, enz…)
    Aantal gedode:
    Grootste angst:
    Stok:
    School
    Uiterlijk:




    Extra:

    Ik vul de rest zo in moest eerst even deze posten

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 16:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hahaha, die gif <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    geen idee


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hey, je bent mijn man, dat moet je toch wel weten? Hahaha, jk :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''