• Haaii kidz<3
    Jaah ik wéér een idee maar zeg lekkernog niet over wat het gaat gaan^^ En jaah, ik heb dus weer rollen nodig. Hier komen z en mensen, voor ruzies te vermijden werk ik Wél met verrassngen.

    Verrassing:
    1; BEZET By; xPOKEMONKID
    2; BEZET By; BoKillerDoll
    3; BEZET By; JOYCEDIAMOND
    4; BEZET By; CHOCOPOPSx3
    5; BEZET By; LOLLIPOPx
    6; BEZET By; PersianRose
    7; BEZET By; xTINKERBELL
    8; BEZET By; KimFootball


    x-x-x-x-x-x-x-x-x

    1=Vriendin Georg+BF Tom
    2=Vriendin Tom+2ling hoofdrol.
    3=Vriendin Gustav
    4=Vriendin Christiano Ronaldo
    5= Hoofdrol+Latere vriendin Bill
    6=Vriendin Andreas+BF hoofdrol
    7=Vriendin Alex Evans+Grote zus hoofdrol
    8=Vriendin Fernando Torres+Latere BF hoofdrol


    Happy?
    Zjah; Goed zo!
    Zoneeh? PECH!


    Kiss<3

    :O Mag ik dan 2 Anneliesjuu?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Sorry Rose, had verkeerd gezet ^^

    Ow Okaay (A) ThnQuu Schatz(H)
    Nu ik weg peren en ik morgen/ vanavond weer terug kom. EN DAN IK GROTE SUPRISE VOOR JOU HEB (H) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WelkeÖ
    Want ik kom vandaag niet meer terugÖ
    JIJ MIJ NU AL ZEGGEN!

    verassing 4
    plaatje:http://nl.netlog.com/clan/Perfectxstars/photo/photoID=5352435#photos
    tekst:
    Hii,
    Ik ben Lynn en 17 jaar.Ja 17! Ik zit vanaf dit jaar op de universiteit en wordt 29/10 18.Ik hou echt veel van muziek en speel natuurlijk ook 1 instrument:piano.Maar door mijn studie's heb ik er niet veel tijd voor.De muziek die ik luister is iets heviger.Ik zit al van mijn 5de op ballet en dat blijf ik voor heel mijn leven doen.Ik heb niet echt de stijl die je verwacht van iemand die ballet doet maar daar moet je maar mee leren leven.Ik ben niet echt een geboren leider.Ik hou me liever op de achtergrond en ben dan ook vrij verlegen.Maar voor mijn vrienden doe ik alles.Ik heb een hekel aan spinnen en ruzie.
    x.Ly


    The soul needs autumn.

    Rol; You know die ene x]
    Plaatje;http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79982
    Tekst; haai mensjes =) nou ik ben Bo und ben 15 jaar.. binnenkort wordt ik lkkr 16 ^^ But, heb schyt aan school weetje, ik leer toch niks meer, bycause me hoofd zit te vol >,< PFFF Huppels ook! ik zie ze al lopen door school op die kut naaldhakjes-gevallen! und hun tokjes >,< nou ik lach me dood als ze zwiken op die dingen =) [datzagikduslaatst!] nou zeggen mensen dat ik slim ben, but dat ben ik totaal NIET! ik ler never eigenlijk en heb een paar onvoldoendes, but you know, schyt aan school ^^ nou ik leef voor mijn vrienden <3 knzh und i love hun met al mijn hart!! najah uhm ik ga bubaay <3


    when words fail, music speaks.

    Waarom heb ik mijn rol inneen NIET meer? WHEEEE (huil)

    Ik niks verklap en als jy vanavond niet terug komt zie je het morgen wel. Want misschien ik vanavond ook niet meer kom x]
    MAAR JY AF WACHT MOET x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dankje voor de rol =]
    jha sorry,ik kon dat niet meteen doen want mijn internet deed kei raar en da sprong steeds weg mijn info en er sprong iets anders open ö!
    ly<3

    IK Verklap 1 klein dingetje :
    Het is een BIG suprise voor Kim & Anneliesjuu (H)
    x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    KIMM!
    JIJ HEBT 8!
    OMAT IK PERONGELUK JOU BIJ 6HAD GEZET MAAR MOETS JE BIJ 8ZETTEN!

    Ik niks verklap en als jy vanavond niet terug komt zie je het morgen wel. Want misschien ik vanavond ook niet meer kom x]
    MAAR JY AF WACHT MOET x]

    Krijgen al You Friends een verassing ofzo? (A)

    Schatz, jy nu alvast snel bekend maak?
    WANT IK ZIEN WIL WAT VOOR ROL IK HEB EN ALS JE NU BEKEND MAAKT VERTEL IK JOU SUPRISE ALVAST xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Krijgen al You Friends een verassing ofzo? (A)


    Nee x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik las verkeerd Rose xD