Ik heb gister met drie vriendinnen meegedaan aan een hiphop workshop van niemand minder dan Meysam Noori! :D
Voor de mensen die hem niet kennen: Hij heeft meegedaan aan het afgelopen seizoen van So You Think You Can Dance en heeft het tot de finale weten te schoppen!
En echt serieus, het was zooo geweldig! Het was een vette choreo die we aangeleerd kregen, en voor het eerst sinds alle elf jaar dat ik al dans, had ik het idee dat ik niet alleen gedanst had, maar ook echt gesport. En hij bracht het ook echt leuk en hij was totaal niet arrogant, wat ik van andere had gehoord dat sommige andere dansers wel ineens arrogant waren.
Aan het einde van de workshop hebben we nog een groepsfoto gemaakt, en ik ben nog met de drie vriendinnen waar ik mee was met hem op de foto geweest (: Als mijn vriendin me die foto heeft gestuurd zal ik m posten.
Ik heb nu wel overal spierpijn, maar dan ook écht overal, maar dat boeit me geen ene moer, want het was gewoon súper vet! Ik zou wel vaker een workshop van hem willen hebben. Niet alleen omdat hij vette choreo's maakt, maar ik vind m ook nog niet eens zo slecht uitzien haha
Maargoed, dat moest ik dus even kwijt
Inspiration can hit you any time