• Oké yow. Ik wil mijn te coole nieuwe video editor uitproberen, dus vroeg ik me af of iemand hier nog een trailer nodig had. :)
    Ik ben niet super goed ofzo, dus je hoeft niet op een toptrailer te rekenen, ik ben mijn skills aan het trainen.

    Wachtlijst:
    -
    -
    -

    Invullen:
    - Titel:
    - Beschrijving story:
    - Tekst in de trailer:
    - Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil.
    - Achtergrondmuziek:
    - Videofragmenten:
    - Zwartwit/kleur:
    - Groen scherm aan het begin: Ja/Nee
    - Fullscreen of plekken langs de zijkant:
    - Extra eisen:

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 16:28 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    > Titel aangepast op verzoek van de opener


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil ook wel doen. Maar hahah, snap het niet zo goed.


    we danced all night to the best song ever.

    Ik ga het even invullen, echt geweldig dat je trailers wilt maken, want ik wil binnenkort een nieuwe story beginnen


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Ik ga het even invullen, echt geweldig dat je trailers wilt maken, want ik wil binnenkort een nieuwe story beginnen


    Hihi, ik ga het proberen. Even kijken of dit beter werkt dan dat klote WMM. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ik zal hem invullen


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    - Titel: Courage

    - Beschrijving story:
    De 36e editie van de hongerspelen gaat beginnen, en zoals altijd word er één jongen en meisje gekozen uit iedere District.

    Angèle is een 16jarig meisje dat in District 12 woont, samen met haar ouders en haar twee broers. Angèle gaat het liefst het bos in, met haar twee beste vrienden. Jayn en Diggs. Maar in tegenstelling tot haar beste vrienden houd ze helemaal niet van jagen, integendeel zelfs. Ze is beter in het uit haar hoofd leren van eetbare planten en vruchten.

    - Tekst in de trailer: Umm.. Hier ben ik niet veeleisend over. Van mij mag het gewoon standaard zijn zoals : ''The 36th hungergames are about to begin.'' en ''One girl. Doomed to fail.'' , ''One boy, borned to win'' , (Is dat wel goede Engelse grammatica? Sorry als het fout is, ik ben best slecht in Engels.) / en als je wilt, mag je er ook wel iets extra's aan toevoegen, mits het natuurlijk bij het verhaal past. :]


    - Audiofragmenten: hoeft niet.

    - Achtergrondmuziek: Um, in het begin zou ik graag iets rustigs willen hebben. Wanneer alles nog ''vredig'' is en aan het einde in de arena iets spannends.

    - Videofragmenten: Het liefst zou ik in begin een bos willen hebben, met drie vrienden (2 jongens en 1 meisje)en als arena had ik een oerwoud/jungle in gedachten, dus dat zou ik het liefst willen zien. En in de arena wil ik dus twee van de drie vrienden. (het meisje en een blonde jongen) verliefd op elkaar worden.

    - Zwartwit/kleur: Het liefst kleur

    - Groen scherm aan het begin: Ja

    - Fullscreen of plekken langs de zijkant: Geen voorkeur.

    - Extra eisen: -

    --

    Ik hoop dat het lukt :]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie