Helleuww..
Bespreek hier maar dingen zoals Twincest etc.
Hoe erg zou je het vinden als blijkt dat Tom en Bill een relatie met elkaar zouden krijgen,
Vind je het vies, leuk, eng, ben je geen fan meer.
Doegoos
ik zou het een beetje raar vinden, maar ik zal wel fan blijven. ik denk trouwens nii echt dat ze een relatie krijgen, want het zijn broers!! een tweeling nog wel!! ze houden veel van elkaar, hebben een hele sterke band en kunnen niet zonder elkaar, maar een relatie gaat naar mijn idee iets te ver.
alhoewel ik wel dol ben op twincest-verhalen en -plaatjes!!!
herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
kzou fan blijve natuurlijk..
pech voor de fans,maar de echte fans zulle tog liever hebbe dat ze gelukkig zijn met elkaar dan ongellukig zonder elkaar tog?!
en ik ben fan van georg en gustie dusja..
ik zou zeker gewoon fan blijven maar ik zou het wel raar vinden hoor! maarja het is hun leven moeten ze zelf weten.. al denk ik dat het nooit zal gebeuren..
Ik zou het wel raar vinden. Ik zou het niet erg vinden moesten ze homo zijn of zo, maar dat ze daarom samen een realtie beginnen? Ik zou wel fan blijven, maar ik zou het toch vuil vinden
Ik denk niet dat dat ooit zal gebeuren.
Dat een tweeling verliefd op elkaar wordt, is natuurlijk mogelijk, maar dat ze ook een relatie krijgen lijkt me bijna onmogelijk, en áls dat gebeurd, zou het nevernooit in de media komen. Daar zorgen ze heus wel voor. Dus als ze dat zouden zeggen bij bijv een persconferentie ofzeu zou ik vreselijk afknappen, want dan is het probably een mediastunt >.<
Edit: Als ik het te weten zou komen via bijv vriedn of vriendin die ze beter kent ofzeu, en dat het niet een mediastunt is, zou ik het echt uberschattig vinden en niet afknappen ofcourse x'D