• Een stap voorwaarts naar het jaar 2219, de derde wereld oorlog heeft zich ontketend 30 jaar terug en jij bent de enige die het kan stoppen..

    Drew douglas is de kleinzoon van Lionell Douglas, de man die het verzet de 'Order of the Black Rose' opstartte tegen Ceallagh Devrais. Devrais ontketende de 3e wereldoorlog en zijn zoon Grahem nam het op tegen Rainard Douglas, Drew's vader.
    Grahem zwoer aan Rainard dat hij de ware liefde van Drew zou vermoorden, vlak voordat hij Rainard vermoordde.
    Drew moet in de voetstappen van zijn voorvaders treden, maar dat mag pas als hij 18 is.
    de Order of the Black Rose word versterkt door een gif, dat in de inkt van de tatoeage zit dat ieder lid krijgt; een zwarte roos. Het gif heeft echter enkele bijwerken, goed en slechte.
    Katy, ze is verliefd op Drew maar heeft geen idee dat hij haar in gevaar brengt. Haar wordt verteld dat ze in gevaar is, ze weet niet waarom. Zij en Drew gaan op reis voor haar veiligheid, maar hoe kan hij dat volhouden als het gif hem beïnvloed en haar in gevaar brengt?
    Klik hier voor het verhaal!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 14:10 ]


    Write the pain away <3

    Sorry, maar ik heb een lange tijdelijke pauze ingelast. Nu ga ik weer verder ;)
    Ik hoop dat er wat reacties komen
    Xx- Ilona


    Write the pain away <3