• Naam: Jolene
    Leeftijd: 15 jaar
    Woonplaats: Sommelsdijk (Op het eiland BOVEN Zeeland, genaamd: Goeree-OverFlakkee)
    Kort iets over mezelf: Oké, mijn naam is dus Jolene. Het is op zich een mooie naam, maar wanneer elke leraar van je school elke dag van het eerst jaar het bekende nummer van Dolly Parton zingt, word je het al snel zat. Ik ben dus 15 jaar, maar ik zit wel al in de vierde klas, VMBO-kader. Wat betekend dat ik dus bezig ben met mijn examens. Ik schrijf sinds groep 8, maar ik heb nogal moeite met het afschrijven van een verhaal. In de loop der jaren ben ik sterk gegroeid in mijn writing skills. Vooral de laatste tijd. Dat betekend niet dat het allemaal zo goed is, echt niet, maar het is een stuk beter dan in het begin, en daar ben ik echt trots op. Schrijven is voor mij een manier om van mijn saaie leven te ontsnappen en mezelf te plaatsen in mijn eigen kleine verzonnen wereldje. Daarom houdt ik er van om fantasy verhalen te schrijven. De meeste van deze stories zet ik niet op Q. Mijn fanfictie's wel. Ja, ik schrijf fanficties, en ik vind het leuk. Het is een leuke en creatieve manier om je fandom naar een hoger level te brengen. Het liefst heb ik dat de fanfictie's die ik schrijf zo orgineel mogelijk zijn, maar het is ook wel eens leuk om gewoon een dood normaal verhaal te schrijven. Gewoon voor als ik me verveel. Anyway, verder houd ik van lezen, dat doe ik dan ook ontzettend veel. En ik kijk heel veel televisie shows en films. (Meestal op de computer.) Maar aangezien ik ook nog wat wil bewegen in mijn leven ga ik graag met vriendinnen shoppen, of gewoon "chillen" op het dorp.

    Fanfictions:
    Futuristic Lovers.- Eleventh Doctor [DW] - Lopend
    This is the story of a girl' Bieber. - Samen met Swaggafic -Lopend
    Without him I feel like nothing.- Justin Bieber-Samen met Zetrov- Lopend

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:20 ]


    Believe in yourself.