• Wat is in godsnaam het verschil?

    Diegene die je voor de DS hebt, wtf is het verschil tussen al die spellen? D:
    HeartGold, Black, Sapphire etc. etc.

    Of zijn er alleen verschillende pokémons en plaatsen?


    Alle antwoorden op een rijtje
    Ik weet wel dat Diamond en Pearl hetzelfde zijn, maar dat er aan het einde dan een of andere soort pokémon komt die bij Pearl dan weer anders is als bij Diamond

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 19:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw.. En ik maar denken dat er zoveel mensen waren op Q die pokémon speelden :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik speel geen pokémon. Lol.


    Don't dream your life, live your dream.'

    Dat zou ik zelf ook heel graag weten :'D


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik weet wel dat Diamond en Pearl hetzelfde zijn, maar dat er aan het einde dan een of andere soort pokémon komt die bij Pearl dan weer anders is als bij Diamond.
    Verder kan ik je niet helpen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Telkens meer nieuwe pokemons, teams waartegen je moet vechten en plaatsen.
    Maar ik vind alleen de pokemon spellen tot aan de 2de gen goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ook komt er per generatie meer 'verhaal' in, vind ik.
    maar vooral battle style, pokemons, en omgeving veranderen.

    en het zijn de meest verslavende spellen ooit. ik speel die shit nu al 12 jaar en ik kan het nog steeds vol plezier spelen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Heeft iemand nog pokémon aanraders? :P
    Ik heb nu heartgold, lol.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb enkel maar de blue en een gewone game boy colour. Zelf wil ik graag die erna hebben om variatie te hebben, maarja die verkopen ze niet echt meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je speelt bij bepaalde spellen in verschillende regio's, met verschillende pokémon, de ene soort komt er wel voor, de ander moet je krijgen via traden.


    Je hebt de Kanto, Johto, Hoenn en Sinnoh regio's, maar tegenwoordig is er ook een nieuwe regio dankzij de nieuwe generatie.
    Maar pfff eeuwen geleden dat ik dat gespeeld heb xD


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik ben een pokémon speler! Maar ik speel alleen de oude pokémon spellen; de rode en de gele. Dus ik kan je niet helpen, sorry.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cheops schreef:
    Je speelt bij bepaalde spellen in verschillende regio's, met verschillende pokémon, de ene soort komt er wel voor, de ander moet je krijgen via traden.


    Je hebt de Kanto, Johto, Hoenn en Sinnoh regio's, maar tegenwoordig is er ook een nieuwe regio dankzij de nieuwe generatie.
    Maar pfff eeuwen geleden dat ik dat gespeeld heb xD


    /\

    Ik vind Heartgold persoonlijk heel goed, maar ik zie dat je die al hebt ;p. Ik kan je wel zeggen dat de wat oudere generatie spellen wel leuker zijn. Ik vind MD Explorers of Time & Darkness ook wel oké.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:09 ]


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    Telkens meer nieuwe pokemons, teams waartegen je moet vechten en plaatsen.
    Maar ik vind alleen de pokemon spellen tot aan de 2de gen goed.


    ^dit. De rest van de pokemons ken ik niet. GBA spelletjes ftw 8D

    Cadentium schreef:
    (...)

    /\

    Ik vind Heartgold persoonlijk heel goed, maar ik zie dat je die al hebt ;p. Ik kan je wel zeggen dat de wat oudere generatie spellen wel leuker zijn. Ik vind MD Explorers of Time & Darkness ook wel oké.



    Aah ik weet nog wel dat ik dat ook speelde, geniaal om dan door al die dungeons heen te banjeren.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Je hebt bijvoorbeeld Pokémon HeartGold (voor ds), dat is een vernieuwde versie van Pokémon Gold (voor gameboy color). Het verhaal is inprincipe dan hetzelfde, alleen is dan het beeld enzo aangepast.


    No guts no glory.

    Ik speelde altijd pokemon ^^


    26 - 02 - '16