• Obama threatens to veto CISPA!‏


    Nancy,

    In an extraordinary move, President Obama just issued a statement saying he would veto CISPA were it to reach his desk unamended.

    With this latest development, the tech companies in support of this bill are becoming increasingly isolated. If we can peel them off, it's unlikely CISPA will pass unless radically altered.

    Access wrote to every tech company who supported CISPA telling them of your opposition. Yesterday, thanks to you, our petition doubled in numbers. With the House set to vote on CISPA on Friday, the next 24 hours will be critical.

    While the President has spoken out, the tech companies have been conspicuously silent. You've already taken action on this bill, but we need your friends and family to do so as well if we want tech companies to flip their position. Help us get to 50,000 before Friday's vote.

    Share the petition now with your friends and family by going to the link below and using our new social media tools:

    https://www.accessnow.org/page/contribute/cispa

    Keep up the fight,
    The Access Team

    PS: You can read the full White House statement here.


    -
    Houden die klote wetten dan echt nooit op met aan komen waaien? Of gaan ze gewoon door tot wij het een keer al zuchtend toelaten en dan nog meer van onze privacy in moeten leveren?


    Til hug og blod.

    Sorry, maar ik ben niet zo'n politiekeling en heb dus geen idee waar dit over gaat?


    Believe in yourself.

    Ze proberen gewoon dictatuur/censuur op het internet te krijgen, wat niet gaat lukken. Piraterij en torrents ftw!


    26 - 02 - '16

    11th schreef:
    Sorry, maar ik ben niet zo'n politiekeling en heb dus geen idee waar dit over gaat?


    De nieuwe wetten die bedrijven door willen voeren op het internet. Waaronder o.a Youtube en Facebook dan al onze online gegevens door geven aan Amerika automatisch. In alle landen. Je kunt dan dus ook problemen krijgen, terwijl je geen eens een Amerikaans burger bent. + Amerika heeft dan bijna letterlijk in elke huiskamer en werkruimte een paar extra ogen om ons in de gaten te houden. Daar komt het op neer.


    Til hug og blod.

    Chartreux schreef:
    Ze proberen gewoon dictatuur/censuur op het internet te krijgen, wat niet gaat lukken. Piraterij en torrents ftw!


    Ik ben wel ook een voorstander van het kopen van DVD's en CD's, al download ik af en toe wel en dat is ook deels fout van mensen om te doen, maar wat ze nu willen doen gaat gewoon te ver.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 13:53 ]


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    De nieuwe wetten die bedrijven door willen voeren op het internet. Waaronder o.a Youtube en Facebook dan al onze online gegevens door geven aan Amerika automatisch. In alle landen. Je kunt dan dus ook problemen krijgen, terwijl je geen eens een Amerikaans burger bent. + Amerika heeft dan bijna letterlijk in elke huiskamer en werkruimte een paar extra ogen om ons in de gaten te houden. Daar komt het op neer.


    Daar komt ook nog bij dat je al in de gevangenis kan komen (als dat regelement doorgaat) als je een muziekje of ander 'illegaal' gedownload bestand deelt.


    26 - 02 - '16

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Ik ben wel ook een voorstander van het kopen van DVD's en CD's, al download ik af en toe wel en dat is ook deels fout van mensen om te doen, maar wat ze nu willen doen gaat gewoon te ver.


    Nou, ik koop vaak cd's en download ze dan ook gewoon, maar voor één nummer ga ik geen cd kopen. Ze verdienen alsnog genoeg vind ik.

    Bah, wat een assholes. Waarom denken ze toch dat Amerika het belangrijkste land van de wereld is? Ze hebben daar helemaal geen recht toe.


    Your make-up is terrible

    Nu ben ik wel eens met de stelling: 'Amerika heeft te veel macht.'
    Suckers. >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik koop vaak cd's en download ze dan ook gewoon, maar voor één nummer ga ik geen cd kopen. Ze verdienen alsnog genoeg vind ik.

    Bah, wat een assholes. Waarom denken ze toch dat Amerika het belangrijkste land van de wereld is? Ze hebben daar helemaal geen recht toe.


    Inderdaad. Dat ze een groot land zijn, met een best wel grote invloed, wil niet zeggen dat ze alles even mogen beslissen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het bespottelijk dat we privacy moeten inleveren omdat veel mensen downloaden, daar hadden ze maar over moeten nadenken toen internet net bekend was maar nu het proberen aan te pakken omdat artiesten en bedrijven geld verliezen aan downloads is vreemd want die artiesten en bedrijven verdienen meestal meer dan het gemiddelde salaris in welk land dan ook.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, ik koop vaak cd's en download ze dan ook gewoon, maar voor één nummer ga ik geen cd kopen. Ze verdienen alsnog genoeg vind ik.

    Bah, wat een assholes. Waarom denken ze toch dat Amerika het belangrijkste land van de wereld is? Ze hebben daar helemaal geen recht toe.


    Nu ... De artiesten verdienen tegenwoordig een stuk minder (behalve de allergrootsten natuurlijk). Zeker nieuw aankomende artiesten krijgen het daardoor erg moeilijk. Maar een nummertje o.i.d downloaden is in mijn ogen ook niks mis mee. Zeker niet als je dan ook nog besluit die band/w.e te steunen. Dat zorgt ook voor een blijvend rollend balletje in het proces van ontwikkeling in de muziek/film/kunst industrie.

    Maar dat is deels weer een andere discussie en hoe je het ook draait of keert, de actie die ze daarop willen doorvoeren gaat gewoon te ver. Ik vraag me alleen ernstig af hoe lang dit door zal blijven gaan en wanneer zij of wij juist het opgeven.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 13:58 ]


    Til hug og blod.

    Bahh, ik word hier echt verschrikkelijk ziek van. Dit is echt een ziek en vies politiek spelletje wat ze daar in Amerika aan het spelen zijn. Reken maar dat er hoe dan ook meer gaat gebeuren met die informatie.

    En kijk maar eens naar de Geschiedenis, is het ooit goed gegaan wanneer de overheid teveel macht kreeg over het volk? Precies, nee dus. Bah, bah, bah.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Bahh, ik word hier echt verschrikkelijk ziek van. Dit is echt een ziek en vies politiek spelletje wat ze daar in Amerika aan het spelen zijn. Reken maar dat er hoe dan ook meer gaat gebeuren met die informatie.

    En kijk maar eens naar de Geschiedenis, is het ooit goed gegaan wanneer de overheid teveel macht kreeg over het volk? Precies, nee dus. Bah, bah, bah.


    We mogen ergens nog blij zijn dat Obama er ook tegen is, anders zou het helemaal een verloren spel zijn. Maar goed, ik zie het heus gebeuren dat ze hun gore zin toch wel doordrijven. En dan herhaalt de geschiedenis zich inderdaad voor de zoveelste keer. :')


    Til hug og blod.

    FighterBeat schreef:
    (...)

    We mogen ergens nog blij zijn dat Obama er ook tegen is, anders zou het helemaal een verloren spel zijn. Maar goed, ik zie het heus gebeuren dat ze hun gore zin toch wel doordrijven. En dan herhaalt de geschiedenis zich inderdaad voor de zoveelste keer. :')
    Je voelt je zo machteloos op dat soort momenten. Je weet hoe het gaat aflopen maar je kunt er niets tegen doen... Urgh. Big Brother is watching you.


    Life is hard and then we die

    Dus met andere woorden, mag Amerika over ons de baas gaan spelen? Terwijl we in een heel ander land wonen? Ik bedoel, weet je hoe verschillend onze landen wel niet zijn? Slaat dus echt nergens op.


    Believe in yourself.

    vroeger hadden ze mixtapes en gaven ze tapes door, geen enkel probleem. Nu download men cd's en geeft die door, oh nee, al het geld van de veel te rijke populaire artiesten gaan weg!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.