• Heey allemaal,

    ik wil een nieuw verhaal beginnen op Quizlet, over een klas uit de 6 VWO die op een een of andere manier vast komen te zitten op school, in de zomervakantie. Ze weten niet hoe, misschien is het wel opzet. Er is genoeg eten en genoeg drinken voor hen neergezet, dus bijna zeker weten opzet.
    Het is een 16 + verhaal, onbekende personen.

    Kan iemand mij helpen met een Titel (liefst engels) en Cover?
    Thank you, als ik een titel heb + cover zet ik mijn eerste Hoofdstuk op Q.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:32 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Stuck.


    Your make-up is terrible

    ?? Als titel ?

    Is wel een goeie ;)

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 12:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik doe wel een poging tot cover hoor. Met als titel Stuck dan?


    We're all in the same game, just different levels. Dealing with the same hell, just different devils.

    Ja en dankje :D natuurlijk mogen er nog meer covers komen. :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb geen idee voor een titel, maar een cover kan ik wel maken. Ik zal meteen even iets proberen en wil je me waarschuwen als je begint?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ga het even proberen!


    The odds are néver in our favor.

    Grrr, ik had de cover af en nu is hij gedeleted. Ik probeer het een andere keer nog wel eens als je nog iets nodig hebt c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Titel: Let the game begin.

    Covers:

    Twijfelde een beetje tussen deze twee:




    They suck though..

    Trouwens, waarschuw je even ofzo als je begint want ik zou wel een abo willen nemen (: .

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:09 ]


    The odds are néver in our favor.

    Haha thanks voor de perfecte covers;)
    Ze zijn super mooi :) beetje moeilijk te lezen maar da vind ik niet erg. Ik zal jullie allemaal pben als ik begin dus wees biet ban. Ik weet niet of er nog een suck cover komt maar ik kijk wel even. Ik ben zelf ook erg goed met Photoshop al zeg ik het zelf :) dus ga ik zo ff frutselen en dan zet ik ze alle twee neer en dan gaan we kijken welke van alle inzendingen het mooist is ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik vind het gaaf als de titel vaak ineens terugkomt in het boek op de een of andere manier. Doordat iemand het bijvoorbeeld zegt of een voorwerp vind of een boek met die tekst erin etc. etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Deze is voor als het Let the game begin wordt als titel, morgen doe ik die voor de ander


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    het is nog niet zo dat ik deze ga gebruiken he! dont be afraid
    iedereeen mag covers geven :D


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zit er ook een speciaal genre aan vast ? dan kan daar rekening mee worden gehouden met het maken van de Covers.


    Credendo Vides

    Het is soms 16+ maar niet constant. Ik schrijf meestal fantasie dus dit is niet mijn normale genre. Dus littlebit spanning/horror (zijn ze wel echt alleen, denken ze) romantiek en misschien meer maar volgens mij niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Even snel een Cover in elkaar gezet, Deze cover is misschien een beetje te veel naar de spanning/ Horror kant :X (?)
    Zelf had ik er ook nog een andere titel bij... wel een hele voor de hand liggende... Locked.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 12:58 ]


    Credendo Vides