• hee mensjeess !
    ben ik weer. Ik heb voor mijn verhaal : "Is Anybody Out There?" een paar rollen nodig.


    info story.
    Josha Lovett is een 16 jaar oud meisje, die in Doncaster woonde. Na een kleine ruzie met haar ouders besluit ze bij haar broer te gaan wonen. Hij woont in London. Haar broer heeft wel wat connecties en daardoor krijgt ze een rol bij een nieuwe tv-serie. In de trein naar haar broer ontmoet ze Shane Bainz. En hij gaat auditie doen voor een rol in dezelfde serie. Beide worden ze 'sterren,' maar het ligt hun zwaar. "And then you begin to wonder, Is Anybody Out There?"

    Wat ik nodig heb:
    - actrice voor bitchie rol (goede band Josha en Shane.)
    - actrice voor gewone rol (ook goede band Josha en Shane.)
    - oude vriendin Josha.
    - figuranten of andere personages.
    * allemaal tussen 15 en 18 graag*

    wat ik wil weten:
    -naam(+achternaam):
    -rol:
    -karakter:
    -leeftijd:
    -uiterlijk(foto+beschrijving):
    -extra:


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    naam(+achternaam): Emily Grace
    rol: Actrice voor gewone rol (ook goede band Josha en Shane)
    karakter: Emily heeft een heel lief innerlijk, maar kan ook vreselijk rebels zijn als ze dat wilt. Ze wordt alleen redelijk snel jaloers, maar daar kan ze wel mee om gaan. Ze houd ervan om mensen te plagen, maar dan wel op een aardige manier. Ze is ook een heel sociaal persoon. Emily is ook wel sportief en is vaak aan het hardlopen, ook houd ze veel van muziek
    leeftijd: 18 (24 April)
    uiterlijk(foto+beschrijving):


    Emily is ongeveer 1,70 lang. Ze houd ervan om haar haar te kleuren en het heeft daarom om vaak verschillende kleuren. De kleding stijl is vooral alternatief. Emily heeft blauwe ogen en ook een normaal figuur.
    extra: Emily heeft een vriend van 20 waar ze al 3 jaar mee samen is.
    http://27.media.tumblr.com/tumblr_loz54z4X3H1qm00aao1_500.jpg


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    -naam(+achternaam): Aline Greco
    -rol: actrice voor bitchie rol (goede band Josha en Shane.)
    -karakter: Aline is dè bitch van de school. Haar vriendinnen zijn meelopers. Vaak is ze onzeker over zichzelf, maar iedereen aanbidt haar, dus die zorgen zijn zo weg. Haar karakter is met name zo omdat haar ouders altijd ruzie hebben en er niets om geven waar Aline heen gaat. Ze is enigskind.
    -leeftijd: 17 (4 Juli)
    -uiterlijk(foto+beschrijving):


    Aline is 1.73 lang. Ze draagt vaak hoge hakken waardoor ze boven iedereen uittorent. Ze is behoorlijk slank maar heeft wel een b-cup. Aline heeft donkerblauwe ogen met een mooie glans. Haar haar is kastanjebruin. Haar kledingstijl is kort, sexy, hoog en meestal in pastel kleuren. Ze is het 'diva'type.
    -extra: Aline heeft meestal elke maand een andere jongen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 19:50 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    actrice voor bitchie rol (goede band Josha en Shane.)
    - Naam(+achternaam): Laura Fernando Contador
    - Rol: De bitch
    - Karakter: Is gemeen tegen hen die ze niet mag, maar als ze je vriend is kun je op haar rekenen
    - Leeftijd: 17-18
    - Uiterlijk(foto+beschrijving):
    Ik twijfel tussen haar:


    & Megan Fox, dus jij kan kiezen


    - Extra: /


    The odds are néver in our favor.