Mijn hond van bijna 1 jaar (Macho). 9 Augustus hebben we hem 1 jaar, en 7 mei wordt hij 1. Ik ben super blij met hem, en soms is hij enorm aan het puberen. Het is een border collie x berner sennen.
& Om het nuttig te houden, plaats hier een foto van je eigen hond/kat/konijn etc.
Dit was mijn kat. Alleen hij is helaas overleden zo'n 2 jaar geleden. Maar hij was wel heel lief <3
I know how u feel, mijn kat Felix is 17 februari overleden, nadat zijn nieren niet meer werkten, ik was er niet normaal kapot van, hij was mijn aller eerste kat, ik heb nu nog een, alleen die is veel anders qua karakter dan Felix. 3:
I know how u feel, mijn kat Felix is 17 februari overleden, nadat zijn nieren niet meer werkten, ik was er niet normaal kapot van, hij was mijn aller eerste kat, ik heb nu nog een, alleen die is veel anders qua karakter dan Felix. 3:
Ik snap het, een kat is nou eenmaal onvervangbaar. Mijn kat wilde niet meer drinken en we hebben hem laten inslapen, zodat hij niet meer zou hoeven te lijden. Maar ik mis hem wel <3
You always have a choice in life, it's sometimes just
Closer schreef:
[img=https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/556231_3041678687089_1416743201_32214746_953856326_n.jpg]Dobby[/img] is een goldenretriever van bijna vijf jaar oud. Ik heb haar gekregen van mijn oma die vlak daarna is overleden <3
Ik snap het, een kat is nou eenmaal onvervangbaar. Mijn kat wilde niet meer drinken en we hebben hem laten inslapen, zodat hij niet meer zou hoeven te lijden. Maar ik mis hem wel <3