Hallo quizletters, ik zit met een probleempje -no cheers-
Een tijdje geleden ben ik aan een Fantasy verhaal begonnen, maar na zo'n twintig hoofdstukken was mijn inspiratie en zin om verder te schrijven plots verdwenen. Natuurlijk heb ik het verhaal bewaard voor als ik ooit verder ga schrijven. Bij dat verhaal heb ik dus ook allemaal tekeningen van de personages gedaan etc.
Maar goed, nu komt het;
Omdat ik dus geen inspiratie meer had ben ik aan een nieuw verhaal begonnen, een komedie. Ik heb hem al op Q staan en ik vind het hartstikke leuk om er mee door te schrijven en ik geniet er ook echt van. Je weet wel, gewoon ff op de bank hangen en je verdiepen in je eigen verhaal en personages.
Maar toen mijn moeder thuis kwam - ze weet dat ik op Q zit en verhalen schrijf - wou ze dus weten wát ik nou precies schreef.
Dit gaat misschien heel erg dom klinken, maar ik durf het haar niet te laten lezen. Op Q durf ik wel mijn verhalen te posten want .. tja, je kent niemand hier in het echt. Ik dan tenminste. Hier kan ik dan ook helemaal mezelf zijn.
Nu is ze een beetje achterdochtig omdat ze denkt dat ik allemaal rare misschien wel sexueel getinte verhalen schrijf. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo. Ik durf het haar gewoon niet te laten lezen. Mijn vriendinnen vroegen er laatst ook naar en ik schaam me ook eigenlijk best wel voor mijn verhalen. Maar ik wil ook niet dat ze rare dingen gaan denken.. :c
En nu is mijn vraag; wat zou jij doen?
“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”